( Drugog kraja svijeta biti neće )

( kad nitko ne gleda, ja... )

Brinem se da ne rastavljam
Sate na dovoljno kratke minute
I da ih ne grizem dovoljno snažno
Otkucavaju nekako uzvišeno
Nedostižno lebde nad mojim postojanjem

Možda se gubim
Možda samo lutam

Ionako sam svojim stremljenjem
Zaboravio na vrijeme i prestao ga piti
I
Srušio sve one koji me nisu pratili
Ni ne pitam se gdje su sada

Bio sam samo dijete
I osjećao njihove poglede na svojoj kosi
Bio sam samo dijete
I tjerao se da živim u oblaku nemira.

25.10.2010. u 15:51 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>



Komentari da/ne?

( )

i onda se razbijem u
sto
do tisuću
komadića vjetra
zatvorenih usta
otvorenih očiju

( sâm )

čiju priču netko drugi
naposljetku
ispričati mora.

( Čitam )

( Volupta )

( Satie )

( Le(i)a )

( Y Tu Mama Tambien )

( Meroveus )

( jesmoinismo )

( matebalota )

( Ljubav je, ipak najveća )