salvavanje tirintina

subota, 18.04.2009.

Molim račun!

Koliko vremena treba proći pa da se netko zapita :»Do kada će ovi od nas praviti magarce?« Svaku subotu kad hodim na placu parkiram ispred robne kuće Srđ. Tu se nalazi parking koji je najzgodniji za parkirati auto i skoknuti na placu. Inače u velikim prodajnim centrima parking je besplatan. Kako mi moramo u svemu biti drugačiji tako smo i u tome. Bilo je neko vrijeme mukte pa su onda tu parkirali kojekakvi kombiji koji bi zauzimali parking i više dana. U potpunosti razumijem odluku da se parking naplaćuje. Jedino nikako ne mogu shvatiti zašto mi nikada ne izdaju račun. I u luci Gruž uredno dobijete račun samo na ovom parkingu nikada. Na moj upit da mi izdaju račun svaki put mi odbruse nemamo tu mogućnost, ali zato imaju mogućnost da vam naplate i kaznu ako izgubite žeton, naravno opet bez računa. Da li su oni ikada čuli o obvezi izdavanja računa. Mora bit da je u našem Gradu najunosniji posao ograditi bokun ledine i naplaćivati parking jer vidim da se tu vrti dobra i sigurna lova. Svaki pokušaj moljenja inspekcije da nešto uradi završio je sa onim čuvenim: „Učinit ćemo sve što je u našoj moći“ očito moć ima netko drugi i već godinama nezakonito naplaćuje parking bez izdavanja računa.

Image Hosted by ImageShack.us

18.04.2009. u 20:02 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu skupljene su tirintine (stare bezvrijedne stvari koje se vuku po kući) kao i u mojim razmišljanjima. Probat ću ih salvati na ovoj imaginarnoj karti.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr