Tinns

01.02.2009., nedjelja

Evo me!!!!!!!!

Već treća godina kako su djeca na faksu.......
Za novu godinu su bili kod kuće...
A joj, svaki put zaboravim što znači spremati za njima. Tko mi je kriv, kad sam ih tako navikla...
Kad su otišli... u kući je bio urnebes... sat i pol sam sklanjala stvari okolo...
Kad se Tea javila Igor joj je rekao... evo mama je upravo uklonila sve tragove...
Ma to su ipak samo fizički tragovi....
Da, nisam vam pričala, Teica je upisala onu svoju arhitekturu... koju je tako željela...
Ma zapravo napisala sam ja jedan dugačak post o tome... ali se izbrisao, i nisam imala volje ponavljati to...
Eto, reči ću samo... uzbuđenje je bilo strašno, strah je bio ogroman... i upisala je kao prva na listi... sreća je bila nemjerljiva!
A, Alan nam je sretno zaljubljen (za sada)... eto to su najvažnije stvari koje su trenutno aktualne kod mene... ma ima još puno toga... a najbitniji je stalni nedostatak vremena!
- 07:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi