Tinns

09.03.2006., četvrtak

...Dan žena!...Majčin dan!...

Mojoj generaciji na "Dan žena" ostaje uspomena iz djetinjstva. Za nas je to bio prvenstveno "majčin dan"!
Zapravo, glupo je da pišem u množini! Ja to tako osjećam!
Za mene je to zapravo uvijek ostao majčin dan!
I jučer... glavno mi je bilo posjetiti i odnijeti neku sitnicu mojoj mami i Igorovoj mami!
Našoj djeci to već nije to!
Kad su bili u nižim razredima osnovne, još uvijek se to njegovalo kao takvo ... i sjećam se lijepih pjesmica koje su djeca pisala...i čestitki koje su se sa puno pažnje izrađivale i pisale!...Nisu to nikada bile kupljene , nego nacrtane ili na neki drugi način osmišljene čestitke... ali poslije je to prekinuto ... u strahu od "crvenih ostavština komunizma"!... Kako ljudi često rade gluposti!...Nešto tako lijepo nikako se nije smjelo prekidati!
Ja ću vam napisati lijepu pjesmicu koju sam ja dobila od svoje kćerkice za "majčin dan" prije o-ho-ho godina! I čuvam čestitke koje su oni izrađivali kad su bili mali!... A u albumima moje mame... počasno mjesto imaju moje i bratove čestitke izrađene prije puno, puno godina!
Lijepe stvari ne bi trebalo mjenjati!
Znam da je Dan žena nešto drugo... ali za mene je to bio i osatao majčin dan!

MAJKA BIĆE NAJMILIJE

Majka je dobrota,
majka je ljubav,
majka je ljepota.

Majka je sve što imaš,
majka je sve što znaš.

Majka svoje dijete
voli najviše na svijetu.

Ja svoju majku
sanjam svaki dan
i to mi je najljepši san.

Ona je toplija od sunca
i ljepša od ruže,
a njeni otkucaji srca
oko mene kruže.

- 22:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi