Tinns

06.12.2005., utorak

...Sveti Nikola!...

Moram vam nešto ispričati!
Znate da imam brata i brat mi se ne tako davno oženio... zbog čega smo svi bili jako sretni.
Inače... sa bratom sam išla zajedno u školu...i studirali smo zajedno! Sjećam se, jedan dan na predavanju netko iza mene me pita "Tko je stariji...ti ili Goran?" "Goran!" "Koliko?" "Trinaest mjeseci!" " Molim?...Mislio sam, koliko minuta?"....
"Ja sam krenula u školu ranije!"
Dobro... i...brat mi ima malu kćerkicu od godinu i pol! A danas je Sveti Nikola...i naravno da je Nina donijela svoju čizmicu i u naš prozor!!! Možda i tu svrati Nikola...
Još neki dan sam joj kupila jednog vučića koji u torbi na leđima nosi malu slikovnicu "Vuk i sedam praščića!" Simpa!
Tei sam kupila kišobran!
Rekla sam Igoru da kupi još nešto u Bili za jednu i drugu.
Nini je kupio velikog čokoladnog Nikolu... kaže da za Teicu ne treba...
Kad smo složili Nikolu u čizmu i vuka da sjedi na čizmici, Tea je donijela svoju articu....."Ajoj...."rekla sam."Evo Nikola će se premjestiti kod tebe!"
"A, ne, ne! To nije namjenjeno za mene! Tu će biti moja cipela, Sveti Nikola će meni donijeti moj poklon! Ovo mi je zadnji Sveti Nikola! Druge godine sam punoljetna...i onda mi više ne dolazi "
I baka nas je čula i došla vidjeti čemu se tako slatko smijemo......
Kad je Tea išla spavati........
"Igoreeeeee! Što si donio za Teu?" Pet paketića žvakaća!...Hm...i kišobran...
Sada mi to izgleda malo!

- 08:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi