Tinman

ponedjeljak, 05.06.2006.

Gotovo...

Gotov je pool festival, jebga, nije bilo u bazenu, ali bilo je dobro. Nagledao sam se dobrih filmova, čak sam gledao i film gdje moj sin jedan od glavnih glumaca (klinac ima 5 godina), naslušao sam se dobrih bendova.
Strašno mi se dopao Urban, momak je o.k., normalan dečko a ne ko onaj kreten iz pipsa, pa grupa Q-pack, a tek njihova pjevačica, pravi su. ALI, Gustafi, ljudi, to je fešta do jutra. Oni STVARNO sviraju iz gušta a ne zbog love. Volim ih i jako su mi dragi...Nisam ni znao da imaju pjevačicu, eto, naučio sam nešto novo. U ta tri dana, popilo se, plesalo se, pjevalo, izgubio sam glas pa sada šapčem ali bilo je dobro. Sestro, počeli su svirat tek u pol 2 pa te zato nisam zvao, ne ljutiš se?

Ovo još moram napisati, pričao sam sa Urbanom i vidjela nas jedna cura. Došla do mene kasnije i zamolila me za autogram, ne moj nego Urbanov. Ajd idemo probat. Došli smo do njega, i kažem mu, daj Urban, molim te jedan autogram za moju prijateljicu a ona kao nekad klinke kad su vidle Beatlese, koljena, vrisak, suze, hahaha...Urban joj je nekaj i nacrtao (krasno, stvarno). Poslije mi se ona nije mogla zahvaliti za to jedino me njen dečko grdo gledao, ne znam zakaj...hahaha...Fakat, Urbanu nije bilo teško poslije nastupa davati autograme i pričati, a onaj majmun (članak ispod), ma ne znam čemu usporedba...
- 20:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>