Tinman

petak, 21.04.2006.

Popis ozljeda koje sam napravio sebi - slučajno

Čitao sam post od svoje sestre i odlučio sam napraviti popis svojih ozljeda, nenamjernih, ali jako bolnih...

- 6 puta šivao glavu zbog neopreznog padanja sa krovova (sve do prvog osnovne)
- 1 put slomio nogu ( pao sam sa kauča)
- 1 put izvrnuo gležanj ( u hodu po ravnom asfaltu, doma, nakon 6 mjeseci Velebita)
- 3 puta bio na vađenju stranog tijela iz oka
- 3 puta šivao ruku zbog raznih povreda (isprobavanja što se dogodi kad čekićem lupiš po zrnu metka i sl..)
- 4 puta zaboravio stavit glavu prilikom sjedanja u auto ( bolan udarac vratima po ušima)
- 1 put zaboravio izvadit ruku iz ladice prije udarca nogom u istu (ladicu); jako boli
- 2 put razbijen nos od zaboravljanja maknut nogu kad otvaraš vrata od sobe
- 3 puta ispadanje nokta na ruci zbog nepreciznog udarca čekićem (jako boli)
- 2 puta udarac bosom nogom o metalni prag kupaone te ispadanje nokta
- 1 put razbijen nos prilikom (slučajnog) spoja auta i stabla pri nepoznatoj brzini (boli)
. 1 put šivana glava prilikom skoka sa motora na haubu auta pa onda na prometni znak «STOP» pazi ironije na njemu sam se i zaustavio
1 put napuknuta ruka zbog pada preko ograde (ne znam kak sam to uspio)
- nemam slijepo crijevo, krajnike, fali mi 6 zuba, razbio sam 3 auta, jeadn motor, četiri bicikla, nekoliko tipova i koja majka me ne bi poželjela za zeta?
- 19:46 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>