Tinman

četvrtak, 20.10.2005.

ovo je strašno...

Zapisnik o nezgodi
Radi se o jednom privatniku, koji je povodom radne nezgode uputio ispunjen formular svom osiguravajucem zavodu za preuzimanje nastalih troskova lijecenja. Sve ovo se dogodilo u Svicarskoj gdje se ovaj dogadjaj mogao procitati u Zuricher Cosmos-u. U tom formularu osteceni je, na pitanje nacina dogadjanja te nezgode naveo, da je NEPLANIRANO odreagirao u jednom trenutku. Takav statement je SUVI (Svicarski osiguravajuci zavod za Privatnike) bio dosta neprecizan, tako da su sluzbenici iz osiguranja zamolili privatnika, da im to malo detaljnije objasni, jer je neophodno za daljnje razmatranje...
Privatnik odgovara na tu molbu sljedece:
Cijenjene Dame i Gospodo, u odgovaranju na vasu molbu za dobivanje dodatnih informacija mogu vam reci sljedece. Kod pitanja 3 u formularu naveo sam neplanirano reagiranje kao uzrok nesrece. Zamolili ste me da vam to pojasnim, sto ovim putem zelim uciniti.
Kao sto vec znate, po zanimanju sam krovopokrivac. Tog kobnog dana nalazio sam se sam na krovu jedne sestokatnice. Kada sam zavrsio sa svojim poslom imao sam 250kg crjepova viska na krovu koje je trebalo spustiti na tlo. Posto nisam imao namjeru da ih u bezbroj navrata nosim stepenicama, odlucio sam ih staviti u veliku kantu. (Kanta koja inace sluzi za dizanje ili spustanje tereta sa visine.). Sisao sam na tlo i vukao sam konopac zavezan za kantu preko role sve dok nisam digao kantu, koja je bila vezana za isti,na visinu na kojoj mi je trebala. Konopac sam naknadno cvorom vezao i time sam stabilizirao kantu na visini sestog kata.Nakon toga sam otisao na krov i natovario kantu da bi poslije toga sisao dolje. Na tlu sam odvezao konopac u namjeri da je kontrolirano spustim (kantu koju sam natovario sa 250kg crjepova...). Ako procitate pitanje broj 11 iz prethodnog formulara, ustanovit cete da sam u to vrijeme vagao nekih 75kg.
Veoma iznaden povodom gubljenja tla pod nogama, izgubio sam "duhovnu prisebnost" i zaboravio u svoj toj frci ispustiti konopac iz ruku. Mogu reci da u tom trenutku nisam bio pri sebi. Mislim da ovdje ne trebam navoditi, da sam velikom brzinom isao ka gore. Od prilike u visini 3. kata sam se sreo s kantom (uh). Taj susret objasnjava frakturu lubanje i lom kljucne kosti. Neznatno sporije nastavio sam putanju ka vrhu i tek sam se zaustavio kad su mi vrhovi prstiju upali u rolu koja je oznacavala najvisu tocku. Bol koji ne mogu opisati je uzrokovana lomljenjem 3 prsta i dva nokta. Mimo svih bolova, ja ne gubim svoju prisebnost i odrzavam se na konopcu, kojeg ne smijem ispustiti iz ruku ni pod koju cijenu.
Kanta, koja je u meduvremenu stigla na cilj, pod svom svojom jacinom i tezinom udara o tlo i izbija i lomi svoje dno. Time dolazi do ispraznjavanja iste. Kao sto rekoh u proslom formularu kod tocke 11, vagao sam 75kg i samim time znatno tezi od prazne kante u tom trenutku. Kao sto vec mozete zamisliti, poceo je veoma brz silazak.. U visini 3. kata sam ponovo sreo kantu ovaj put dolazeci odozgo. Susret s kantom koji kao posljedice nosi sljedece: Slomljeni zglobovi na obje noge, lom lijevog koljena i ogrebotine po nogama i rukama. Ovaj put znatno usporen nastavio sam putanju ka tlu, gdje sam pri prizemljivanju na izlomljene crjepove slomio 3 prsljena, bol koji nisam ni registrirao.
Dok sam tako lezao dolje, sav izlomljen na izlomljenim crjepovima i promatrao kantu koja je bez dna visila na visini sestog kata, ostao sam ponovo bez svoje "duhovne prisutnosti" i pustio sam konopac. Ovaj put je kanta bez ikakvih zastoja krenula ka meni i izbila mi 3 zuba i slomila nos.. .Veoma mi je zao zbog svega ovoga i nadam se da sam vam ovim opisom olaksao buduce razmatranje. U slucaju da vam nedostaju precizniji detalji, stojim vam na raspolaganju....
- 19:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.10.2005.

KAD BI MUŠKARCI UREĐIVALI COSMOPOLITAN

Pitanje: Moj suprug zeli probati seks u troje sa mnom i s mojom sestrom.
Odgovor: Suprug vam je ocito vrlo odan. Ne moze vas se zasititi pa zeli isprobati i najbolju poslije vas - vasu sestru. To niposto nije problem, dapace, obitelj ce time postati prisnija. Zasto ne biste ukljucili i neke sestricne? Ako svejedno dvojite, dopustite mu da ode s nekom od vasih rodakinja, kupite mu lijepi, skupi poklon, skuhajte mu fini rucak i ne spominjite taj oblik njegova ponasanja

Pitanje: S mojim suprugom nikad nisam dozivjela orgazam.
Odgovor: Zenski orgazam je mit ustolicen od strane militantnih feministkinja koje mrze muskarce. Kao takav, opasan je za obiteljsko zajednistvo. Nemojte ga nikad vise spominjati svom suprugu i pokazite mu svoju ljubav s nekim lijepim, skupim poklonom i slasnim kuhanim zalogajem

Pitanje: Moj suprug neprestano trazi oralni seks.
Odgovor: Udovoljite mu. Sperma nije samo sjajnog ukusa, vec ima i samo 10 kalorija u jednoj zlicici. Hranjiva je, pomaze da ocuvate figuru i daje izuzetan sjaj vasoj kozi. Zanimljivo, ali to muskarac dobro zna. Njegova je ponuda za oralni seks potpuno nesebicna. Dapace, oralni seks je za muskarca ekstremno bolan. On tako samo pokazuje koliko vas voli. Najbolje sto mozete uciniti je da mu zahvalite, kupite lijepi, skupi poklon I skuhate mu fini rucak.

Pitanje: Moj suprug previse cesto provodi noci sa svojim muskim drustvom.
Odgovor: To je posve normalno ponasanje i treba ga poticati. Muskarac je lovac i mora se dokazivati medu drugim muskarcima. Daleko od bilo kakvog zadovoljstva, noc s deckima je vrlo stresna, i povratak kuci je pravo olaksanje za vaseg partnera. Pogledajte samo kako je raznjezen i sretan kad se vrati svom stabilnom domu. Najbolje sto mozete uciniti je da mu kupite lijepi, skupi poklon, skuhate mu fini rucak i ne spominjete taj oblik njegova ponasanja.

Pitanje: Moj suprug ne zna gdje se nalazi moj klitoris.
Odgovor: Vas klitoris nije briga vaseg supruga. Ako se morate igrati s njim, cinite to u svoje slobodno vrijeme. Da biste pomogli obiteljski proracun mozete se i snimiti kamerom dok to radite pa potom traku prodavati na buvljaku. Krivnju zbog sebicnosti ublazit ce kupovina lijepog, skupog poklona i spremanje slasnog obroka za vaseg dragoga.

Pitanje: Mog supruga ne zanima predigra.
Odgovor: Predigra je za muskarca vrlo bolna. To znaci da ga ne volite dovoljno, jer zasto bi se inace morao toliko truditi da vas dovede u pravo raspolozenje. Napustite sve zelje u tom podrucju i iskupite se kupovinom skupog i lijepog poklona, te kuhanjem finog rucka.

Pitanje: Kako da znam kada sam spremna za seks?
Odgovor: Pitajte svog decka, on ce znati kada je pravi trenutak. Kada su ljubav i seks u pitanju, muskarci su puno odgovorniji, buduci da nisu emotivno konfuzni kao zene. To je dokazana cinjenica.

Pitanje: Trebam li se upustiti u seks na prvom izlasku s nekim?
Odgovor: DA. I prije, ako je moguce.

Pitanje: Sto se zapravo dogada tijekom cina vodenja ljubavi?
Odgovor: To u potpunosti ovisi o muskarcu. Vazno je da zapamtite da morate raditi ono sto vam on kaze bez ikakvih zapitkivanja. Ponekad od vas moze traziti i stvari koje vam se isprva cine malo cudnima. Svejdno ih ucinite.

Pitanje: Koliko bi dugo trebao trajati cin vodenja ljubavi?
Odgovor: Ne postoji prosjecno vrijeme, ali sve iznad dvije minute je dobro. Ukoliko seks traje krace od toga vrlo vjerojatno vi pozurujete svog muskarca. Nakon sto je vas partner zavrsio s vodenjem ljubavi, dobit ce prirodnu zelju da vas naglo ostavi i ode sa svojim prijateljima igrati golf. Ili se posveti nekoj drugoj aktivnosti, kao na primjer odlasku do birtije s drustvom u cilju konzumiranja velikih kolicina alkohola I pokretanja intimne diskusije s ekipom. Nemojte se osjecati izostavljenom dok ga nema, nadite si posla peruci mu rublje, cisteci mu stan, ili cak mozete otici i kupiti mu skupi poklon. Vratit ce se kad bude spreman.
- 19:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 07.10.2005.

Partizanen

Partizanen

Nacht. Regen gehen. Zwei Partizanen gehen skroz suma. Nicht gehen sondern plazen se pazljivo und lomen keine Grancica auf den podn.

Schwaben sljeden Partizanen. Schwaben haben Pesen und gute Schnellschiesgewehr. Pesen snofen auf den Podn und sljeden Partizanen.

Partizanen kommen do Kukuruzen. Kukuruzen gut fur schlafen und Partizanen umorni ko Majka.

Partizanen malo horen okoli was desaven und dann in Kukuruzen zaschlafen.

Das nicht gut fur Partizanen aber gut fur Schwaben.

Kuku lele Partizanen! Schwaben kommen do Kukuruzen.

Pesen divlje snofen und Schwaben gut wissen wo Partizanen in Kukuruzen schlafen. Partizanen i dalje schlafen ko Majka und ni slucajno ne hören Schwaben plazen prema njima.

Odjedamput eine Kukuruzen poken unten Schwaben und Partizanen se odmah wecken.

Sie zgraben Schisgewehr aber Schwaben Schnellschisgewehr viel besser.

Schwaben ofen feuer direkt po Partizanen und

Partizanen auch beginnen verderben neprijateljsku lebener silu i tehnicka materialna sredstva. Aber Schwaben pobjeden.

Partizanen oblezalen in Kukuruzen. Partizanen nicht gut. Partizanen kaput.


Srednja gostinska skola

Hasan Bojcatevic 4.a
- 22:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>