Tinman

utorak, 12.07.2005.

Trava

Mi na debelom brigu, zadarsko zaleđe...
Imam jednog prijatelja, puno starijeg od mene, s kojim sam prošao nekoliko ratišta. Bili smo u različitim jedinicama, ali nam je zadatak bio isti - izvidnici diverzanti. I tako sretnemo se u Starigradu Paklenici, poslije akcije Maslenica, i pričamo kraj hotela, uz flašu pive. I pitam ga kako si? A on ljut, nervozan, nemiran... Kaj je bilo, si dobro, koji ti je? A on mi kaže; "zasadio sam 14 stabiljki trave na balkonu kuće, i, netko me prijavio, taman pred berbu, došla vojna policija i sve uzeli." E reko ja, jebga. Peh.

Za par tjedana vidimo se doma, on i ja, i di ćemo, na pivu. I on opet ljut! Pa kaj se nisi već ohladio, pitam ga ja. On mi kaže da je dobio prijavu doma od policije za onu travu. I Pitam "jesi najebo?" A on kaže "nisam ali su me zajebali!" U prijavi je pisalo da mu je oduzeto 7 stabiljki, dečki iz VP su među sobom podjelili ostalo! Pa koja jedinica je bila? A on mi kaže "Splićani, 72. bojna" jebga...

Ali nije to sve...Dignu nas u "Oluju". On zapovjednik satnije, ja zapovjednik voda, hodamo po cesti po Baniji, vukojebina, Bogu iza nogu (doslovno). Oko nas jebeni kukuruz i šumetina...Hodamo i pričamo, gledamo okolo napuštene kuće, pejzaže, sunce prži, koma.. (glavna zajebancija u razgovoru njegova trava, hahaha...) Hodali smo 20-tak kilometara do nekog smrdljivog sela. Drugo jutro dobijemo zapovijed da se vratimo nazad, i opet, 20 km nazad pješke, kad u jednom selu kroz koje smo prošli dan ranije, polje ograđeno policijskom trakom i stoji policija sa strane. On i ja prema muriji, reko ka je bilo, pa nema tu mina! Vele murjaci nama, dečki, srbi su tu posadili 2 hektara marihuane pa mi to sad pljenimo i vozim na spaljivanje! Ja sam pogledal kompu, on je mene pogledal i samo mi je reko "daj me stisni šamarčinu, pa jesam peh sa jebenom travom, ajd par stabiljki, ali cijelo polje?"
Strašno! Jebem ga još i sad zbog toga! Hahahaha...
- 23:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>