Tinman

četvrtak, 16.06.2005.

Dakle...

Dakle, tri biznismena odluce da odu na godisnji odmor na tjedan dana, da
provedu to vrijeme sa suprugama i djecom, da se malo vrate medu zive. Ipak,
petnaestak godina vec nisu bili na odmoru...
Dogovorili su se i da se nadju u svom omiljenom restoranu odmah poslije
godišnjeg...
Tjedan dana kasnije, sjede njih trojica za stolom. Jedan ima sljivu oko
oka... Drugome ruka u gipsu. Treci u invalidskim kolicima. Gledaju se tako,
pa se jadaju.
Prvi ce onaj sa sljivom oko oka.
- Ma, sve je pocelo super. Ja sam napravio dorucak i odnio ga zeni u
krevet... Citao sam knjigu na terasi. Pomagao sam djeci da naprave domace
zadatke. Pokosio sam travnjak, pocesljao psa.... Uvece smo zena i ja
otvorili bocu najboljeg vina i popili je pored kamina... Onda smo krenuli u
zanosan seksualni odnos... Ali, kad smo zavrsili, izvadio sam nehotice sto
dolara. Zena je popizdila, pa me je nokautirala...
- Blago tebi, ti si dobro i prosao. Moj prvi dan je prosao slicno kao tvoj,
sve je islo glatko i sjajno. Ali, poslije seksa sam izvadio sto dolara i
stavio ih na komodu, a ona je izvadila pedeset dolara da mi vrati kusur.
Onda sam ja popizdio i zamahnuo da je zviznem, ona se izmakla, pa sam
udario u zid i smrskao saku...
- Blago vama obojici, vi ste barem obavili posao. Taman smo poceli da se
valjamo, kad neko pokuca na ulazna vrata. Ona cijukne "jao, moj muz!", ja
se prepadnem, zgrabim odjecu u ruke i skocim kroz prozor...
- 10:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>