Tangica.blog.hr
Kuga ubija svinje u slavoniji - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

petak, 21.07.2006.

Kuga ubija svinje u slavoniji

Došli su tužni dani za sve ljubitelje svinja. U Slavoniji se pojavila kuga koja ubija svinje. Nije opasna za ljude, osim ako izgledate kao svinja. Onda nam je žao. Kako bi izrazili sućut svim uzgajivačima svinja, nosite crninu, a mi posebno predlažemo crne čarape.

ZDRAV K'O ČOLIĆ-ČARAPE CRNE

Tu u radnji, preko puta
Živi peder s tri kožna kaputa
Čistio sam ispred vrata
Samo da mi ne bi kupila krive novine

Ja polu-muškarac, a ti skoro pa žena
Drhtao sam od ljubavi
Ispod oka naslućiv'o
Da ti dekolte nije pravi
Čarape noćas crne obuci
Za moju dušu poslije ih svuci

Ti si pošla, ja za tobom
K'o garfield za lazanjom
Tvoja vitka susjeda
Ima kosu plavu
Ako ti je dosadno
klikni za maksimalnu zabavu
Ja pederčić, a ti transvestit
To i nije neka tajna
Dok ne budeš zgodna ja ću pit
Dok od gorile ne budeš bajna
Vrebao sam te po ulicama
Pa si pozvala policiju
Čarape crne noćas obuci
Za moju dušu
poslije ih svuci...
Jebiga...
Sad sam u zatvoru...

Image Hosted by ImageShack.us
_DOBRIŠA_
- 18:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>