Tangica.blog.hr
ide post!!!!! - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

četvrtak, 18.05.2006.

ide post!!!!!


evo i mog novog posta,nakon duuuugo vremena...a kaj ću,nisam imala inspiracije,ideje,kaj da pišem?! a dok ne smislim nekaj bolje samo ću vas ukratko obavijestit o novostima u mom životu..(ako ih uopće ima,a da su prikladne za objavljivanje na internetu) zujo ništa,sad sam išla kupit role,salomon, i jedva čekam sutra da se idemo rolat ... smijeh i dobila sam 5 iz hrvatskog danas,dobro sam napisala matišu,pa sam sretna,a bila bih još više da dobijem 5 iz njemačkog sutra..i tako,sve ide po planu,uglavnom se dobro osjećam s obzirom na to koliko testova tjedno pišemo(najmanje 3-4),svi su tako živčani dok mene to još nije uhvatilo,bar ne u tolikoj mjeri cool i sad idem,ajd možda promijenim dizajn opet u onaj plavi.iako,mojima u splitu smeta kaj je plavi,u boji dinama ;) ma svejedno,pusa svima,bokić
- 19:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>