Tangica.blog.hr
Nevermind - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

petak, 05.05.2006.

Nevermind


haj ljudovi,evo neki(khm,ti će se prepoznat,tojest taj)me već danima mole(čitaj:pilaju) da napišem novi post,pa neka mu bude...dakle,evo me,iako nemam pojma o čemu bih mogla pisat,pa ću vas,kao po dobrom starom običaju,gnjavit svojim glupostima i razmišljanjima,kojih,hvala bogu,ne nedostaje :) da,nisam dosta dugo pisala,i neću se sad izvlačit kako nisam imala vremena jer jesam,i bili su praznici uostalom(ok,meni su malo duže trajali jer sam bila bolesna),ma nemam isprika,ubijte me...dead danas bijah u školi,napokon,i mogu reć da je bilo fakat zabavno!! čak mi je bilo draže kaj sam u školi nego da sam doma,stvarno više nisam znala kaj bi sa sobom,stalno sam ili bila na msn-u ili čitala neke knjige,i tako...a u školi je malo dosadno pod satovima,istina,al nema veze,može se izdržat tih 35 min koliko nam sad sat traje,imamo skraćenu nastavu zbog tih nacionalnih ispita..koji su,po mom mišljenju,potpuno nepotrebni,da se malo osvrnem na njih .stvarno nema koristi od mučenja jadne djece tim testovima,jedina svrha im je da se pokaže kako profesori rade,ništa drugo..no dobro,neću o tome više..stala sam na temi škole.bilo je baš ok,samo da mi onaj prof na zamjeni iz grčkog nije uzeo mp3,bilo bi još bolje ;) a onda me "za kaznu" pitao da pročitam 4 stiha u heksametru,al znala sam to,,...i kaj još,hm...evo baš sam rješavala matematiku.logaritme,ma baš je zabavno kad razumiješ,dječja igra .. :) nadam se da ću dobit 5 ili bar 4 iz toga,neću imat 5 na kraju,al bilo bi to lijepo cerek eh,da mi i fizika tako ide,ma sve bi bilo super,i možda bih se malo više trudila da prođem s 5 na kraju,ovako..no way cool
i znate što,moram vam reć da mi se nirvana počela još više sviđat nakon što mi je ozzy,kojem ovim putem još jednom zahvaljujem,poslao neke pjesme ...:) evo baš ih slušam..a sad,budući da nemam više ideja za pisanje,odlazim..

vi-----> ostavljajte mi komentare,pliiiiz

pozz wave
- 21:34 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>