Tangica.blog.hr
Rainy day,usually... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

petak, 28.04.2006.

Rainy day,usually...

and so on...da,baš tako.vani pada kiša,no moje raspoloženje nije se pogoršalo,unatoč tome.nimalo.mislila sam da hoće,znala sam...kišni dani uvijek u meni izazivaju osjećaj nemira,tuge,tjeskobe..ali danas,začudo,nije bilo tako..i da,da..potpuno sam svjesna toga da sam upravo upotrijebila najveći klišej,najotrcaniju frazu(samo pogledajte istaknutu rečenicu,sve će vam biti jasno).no,nije me briga ...;) i znate što,pomalo mi je bilo i nevjerojatno da 2 dana zaredom budem toliko sretna,da toliko uživam u životu,volim svijet oko sebe!! jer jučer je bio takav dan,možda jedan od najsretnijih u zadnje vrijeme,a tome zapravo nema razloga :) znate li takav osjećaj? no,sigurna sam da znate..jednostavno sam bila sretna,cijeli dan sam se smijala,bez razloga,sa svima sam pričala,takva sam (skoro)uvijek,ali jučer posebno..ma čak sam razgovarala i sa svojim starcima,pa onda znate kako sam dobre volje bila,jer to se baš i ne događa često,hehe...nadam se da će potrajati...thumbup
dakle.kao što vidite,danas nisam išla u školu.zašto,zato što pita informatiku,test iz engleskog,likovnog,i tako dalje,da ne nabrajam..a sad imam 4 dana praznika,hehe...party nisam stvarno dugo pisala,više od tjedan dana,ali ne da mi se pisati šta sam za to vrijeme radila,nije ni važno...e da,počela sam skupljati sličice sp-a,pa ako netko skuplja i ima puno duplih,neka se javi!! a možda malo i pretjerujem,danas sam kupila već 8 komada cool niksa,još jednom hvala za morientesa ... smijeh prezgodan je,kao i clive owen(marina i ana bi bile ljute da ga ne spomenem,pa evo vam :)) yeah,mislim da bih sad trebala ić vježbat matišu,ali znam da ću na kraju počet čitat novu knjigicu na njemačkom,pa neću moć stat ;) a ja znam šta vi sad vjerojatno mislite..koji glupi post... da :)
- 17:31 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>