Tangica.blog.hr
nema smisla... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

subota, 15.04.2006.

nema smisla...


evo,ipak me nagovoriše da napišem novi post,iako sam pisala jučer..i ne znam kaj da pišem,pa ću samo baljezgat(kao i uvijek,uostalom :) da..jučer je bio veliki petak,bila sam na piću s curama i fernandom,a sad čekam klaricu da dođe po mene,pa idemo opet van,još ne znamo di ćemo,al samo da nismo doma!! lijep je dan bio,tj još uvijek je,pa smo većinu popodneva provele na poznatoj zagrebačkoj "špici",bilo je dobro,ako zanemarimo činjenicu da su me marina,klara i lucija ekšuli probudile u 11 h ujutro,došle do mene da idemo u grad bez najave,pa sam se brzo obukla i krenule mi..ljudi sutra je već uskrs,a ja nemam nikakav blagdanski feeling,uopće nismo farbali jaja,nisam se ispovijedila,bila u crkvi.ma ništa..sve si mislim otić ću danas,al stalno to odgađam,uf..eh,sad mi je dosadno,ja sam već odavno spremna,a i ne znam kaj da više pišem,tako da ću vas morat pozdravit prije nego što ovo postane dosadno,ukoliko već nije :)idem gledat utakmicu,2.poluvrijeme je počelo,1:0 je za hajduka!! thumbup
- 21:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>