Tangica.blog.hr
Life goes on... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

srijeda, 05.04.2006.

Life goes on...

i nastavlja dalje,ne čekajući da se oporavim od prethodno zadanih rana..sve je isto kao i prije,ne vidim napredak.ne razumijete o čemu govorim,znam.nije ni potrebno da shvatite.
sad sam se probudila,spavala sam negdje 2 sata,to mi je već postala navika :) malo sam učila povijest prije toga,ali neću više,jer sutra ionako neću doć u školu..zaključila sam da mi je bolje da ne dođem cijeli dan,jer da npr markam prva 2 sata ziher bi skužila zakaj me nema i dala mi 1,to je već jednom maji napravila.al opet ću morat učit,jer će me onda vjerojatno pitat u petak..sutra je mojoj sanjici rođendan,dobit će čestitku na mom blogu..;) ajde ljudi zbogom,c ya valjda poslije njema danas...wave
- 16:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>