Tangica.blog.hr
Mrzim ponedjeljak 3... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

ponedjeljak, 03.04.2006.

Mrzim ponedjeljak 3...


kako sam ja zbunjena u zadnje vrijeme,pa nemrem vjerovat!! ja glupača mislila da u 8 imam školu,kad ono dođem tamo i vidim da druga grupa ima info danas,a ja tek u 10! headbang i to nije sve,još danas u 2 ujutro,kad sam išla spavat,nisam se mogla sjetit da li ovaj tjedan imamo školu ujutro ili popodne,pa sam išla probudit buraza da ga to pitam(mi smo isti turnus),a kad mi je on onako u polusnu odgovorio da imamo ujutro,skoro me šlag strefio!! a još mi je bilo čudno kaj mi danas nije sanja pozvonila ko uvijek,i što nije bilo nikog u našem razredu...a šta je najgore,sad kad dođem u školu odmah prvi sat imam prokletu kemiju,test!!!!!!!!! bang

ajde bok,wish me luck...
- 08:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>