Tangica.blog.hr
Nema naslova... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

četvrtak, 30.03.2006.

Nema naslova...

...zato kaj ne znam kako bi se ovo moje baljezganje moglo nazvati :) hm,šta bih vam rekla...? u subotu sanja slavi rođendan!!a gdje-u pizzicatu,naravno...thumbup dugo me nije bilo tamo,nekih..3 tjedna? :)
neće nas bit puno,negdje 8-9...pisali smo njemački danas,i vokabular i diktat...ja sam bila prva gotova,al stvarno je lagano bilo,bar meni...:)
mislim da je hadža shvatila koliko ja volim taj jezik jer je rekla da će mi donijet neke zadatke da vježbam,haha...i pisali smo slijepu kartu iz geo,nisam znala ništa osim madagaskara,islanda,volge,i tih nekih lakših stvari,ali nije bilo ni potrebno da to znam,budući da su iza mene sjedili ermin i markec,koji su mi riješili cijeli test...hvala još jednom,momci...;)
i tak,ostale sate nisam baš pratila,to bi bilo to.sad sam poslije škole išla do cinestara sa brigitom i sanjom,došla doma,još ću malo bit umrežena i onda idem učit...lat,eng...:(

pozdrav...wave
- 20:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>