Tangica.blog.hr
kaj ima(odnosno nema,majo :) ) - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

srijeda, 22.03.2006.

kaj ima(odnosno nema,majo :) )

evo me,nisam cijeli dan bila na netu(ok,osim danas ujutro,al samo na 10 min pa se to i ne broji)...kaj sam radila danas,za dobro jutro pisala test iz fiz,riješila jedan zad od 4,i to zahvaljujući sanji wave,i dobit ću kulju,of course.onda me u školi naživcirala perša koja mi je dala ja brijem samo 4 neopravdana,što je super,kad uzmemo u obzir koliko bi ih zapravo trebala imati,hehe...cool...ali se zato pol sata derala na mene kako moram odmah donijet ispričnice,neće mi ona ništa opravdavat,itd...i tak,završio je i taj naporan dan,pa sam poslije škole išla s klarom kupit novu bilježnicu,ovu smo potrošili za samo mjesec i pol,ima na sebi capuccino s pjenom od srca wink a onda sam išla s marinom do t-coma da se ona prebaci na max adsl,pa će moć više bit s nama na netu :) i usput smo sreli jurana koji eskivira test iz geo,tadeja,aidu ,itd.e znate da će mi zvone prebacit komp u moju sobu!! yes,tak da ne smeta njemu kad spava,kao svijetlo mu smeta...vjerovatno se pitate gdje će stat u mojoj sobi...odlučila sam ga stavit tamo kod prozora,na mali stolić,tam stane.i on ide danas kupit kartu,ili sutra,za tekmu,joj da bar i ja idem,baš mi se ide!! al ja ću se ovo--bang ak ne budem išla na din-haj,moram! ok ljudi,moram ić...zove me informatika,tj vanjski uređaji,software,monitori,itd...pusica kiss

mislili ste da će proći bez coldplaya? nono

- 17:19 - Komentari (65) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>