Tangica.blog.hr
nedjelja,odmaranje... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

nedjelja, 19.03.2006.

nedjelja,odmaranje...


danas je nedjelja,.a zna se da je nedjelja dan kad se i sam Bog odmarao.e.upravo zato danas nisam ni takla kemijsku kinetiku,a bome ni urbanu geografiju,hehehe...:) ali,nažalost,profama iz kem i geo to ne znači baš mnogo,pa ću ipak morati to naučit...:( vjerovatno ste već pročitali ono "prepucavanje"dolje na komentarima...inače,za one koji nisu upućeni,radi se o jednoj glupoj osobi koja nema pametnijeg posla u životu nego da nam ostavlja besmislene komentare kojiu nemaju veze s istinom,a to radi zato da bi prikrila svoje mane i izliječila vlastite frustracije...ako joj to pomaže,ok...no,dobro...osim kaj sam čitala spomenute bedastoće,nisam nikaj posebno radila,išla sam s majom prošetat berija,malo popričala s jednim iz osnovne,i tak...jeste vidjeli kaj sam sve novo stavila na blog? :) spot od coldplaya,c-box i malu svinjicu zvončicu,gotovo da i nema razlike između originala i kopije,hehe :) i nadam se da ste svi glasovali u anketi o coldplayu...? drago mi je izvijestiti vas da trenutno ima 5 glasova za ,a samo 2 protiv :) nadam se da ćete danas navečer svi doć na nečiji blog,ili klarin ili majin,moj je prepun pa ne stane više komentara,hehe...kiss :*




- 19:22 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>