Tangica.blog.hr
Noch einmal... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

subota, 18.03.2006.

Noch einmal...



doch,ich werde ihnen noch einmal heute schreiben...:) kak ste? kaj ima?
evo ja sam oprala kosu,i sad čekam da mi počne haj-ri na 2.,za 15-ak min...neću moć drugo poluvrijeme gledat jer sam se s vama dogovorila,curice,a ovo je jaaako važna tekma...eh,sad vidite koliko vas volim! :) din je dobio ki,normalna stvar...bošnjak i modrić.znate da u zadnje vrijeme i nisam više toliko zaluđena hajdukom,mislim još uvijek ga volim,kao i dinamo,ali jednostavno mi se ne sviđa više u toj mjeri...ne samo zbog igre(ok,još su u ligi za ostanak),nego mi se ne sviđa torcida,nije tako dobra i predana ko bbb,pa jeste vidjeli kaj je bilo s bonačićem?! glupo mi je to.moj brat je trebao ić u dom sportova na proslavu za 20.rođendan bbb-a,al na kraju nije,ne znam kaj mu je bilo,imao je kartu...al čujem da je bilo za pamćenje.ajde moram ić to gledat,nemojte kasnit.klara,ljubavi u 21:10 kod mene...kisssssss
- 20:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>