Tangica.blog.hr
Once again... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

petak, 10.03.2006.

Once again...



Evo odlučih još malo pisati,samo da smirim živce malo...naravno,o jedinoj stvari koja me u
životu nije razočarala,i nikad neće...a to je moj dragi COLDPLAY...sad mi se čini i da je maja
na klarinojstrani,kad smo kod toga.no dobro-coldplay i+je dosad izdao 3 studijska albuma,
i sva 3 su savršena...:) meni je osobno najbolji "A rush of blood to the head",2.po redu...
naravno da su i "Parachutes" i "x&y" predobri,ali na ovom drugom mi se nekak najviše
pjesama sviđa.vidite,coldplay me otpočetka osvojio svojim savršenstvom-tekstovima,krisom
instumentalom,svime...Počela sam ih slušati još u 7.osnovne,kad je bio aktualan njihov hit
"in my place".tada sam bila,kao i sada,zaluđena njima...onda sam ih malo prestala slušati u
1.zbog njihove pauze(oprostite,kris,guy,will and johnny) da bi opet ih počela obožavat sad.
u 2.srednje...:) najdraže su mi ove pjesme-don´t panic,politik,low,yellow,x&y,clocks,
amsterdam,speed of sound,what if...ma fenomenalno!!!!!!!!
- 23:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>