bla,bla,bla...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by LiLBuTEviL

JA!!!!

ja sam izabela,idem u 7.a razz,3 razz plesne šk i 5a god. muzicke skole(flauta<3<3!!)...non stop sam zaljubljena u nekog i volim se družiti s frendicama,posebno s Janom i Magdom(<3<3!!!)...imam fejs(Izzy Kixie Kisić)...pusa svim citateljima...Izzyicakiss


ponedjeljak, 24.11.2008.

da me bolje upoznate XD

Koliko je sati?
-16:45
Ime?
-Izabela
Rođendan?
-26.04.
Horoskopski znak?
-Bik/ica
Tetovaža?
-Ne
Piercing?
-Ne
Jesi li zaljubljena?
-O DA!!!!
Sviđaš li se sama sebi iznutra?
-Ponekad
Jesi li imala nesreću sa autom?
-Ne
Jesi li dosad što slomila?
-Da...ruku....
Pouzdaš li se u svoje prijatelje?
-Da...
Najdrža boja za donje rublje?
-Crna....bijela...
Broj cipela?
-36-37
Najdraži tip muzike?
-sve i svašta...najviše pop
Tuširanje ili kupka?
-Kupka....=)
Što mrziš?
-piše u onom o meni!!XD
Kako se vidiš u budučnosti?
-Kao plesačica il glumica!=)
Tko od tvojih prijatelja živi daleko?
-Pa i nema ih baš...
Što bi promijenila u svom životu?
-još pitaš??!!!
Jesi li sretna?
-Kako se uzme!!
Najdraža uzrečica?
-MISLITI JE *"DREK"* ZNATI!!!
Najdraža knjiga?
-Angus,tange i pravo pravcato ljubljenje!!morate pročitati!!!
Čega se bojiš?
-pauka,...
Prva stvar koju pomisliš kad se probudiš?
-Koliko je sati..imam li još vremena za spavanje...
Najdraži film?
-Čokolada
Da možeš biti neko drugi,tko bi bio?
-nije važno!!samo da sam ja sretna!!što trenutno nisam!!=(
Što se nalazi na zidu u tvojoj sobi?
-Zidne slike,sat,...
Što je ispod tvog kreveta?
-kutije sa zimskom/ljetnom odjećom=)
Gdje bi ti se svidjelo iči?
-u Irsku->Dublin =)
Najdraži parfem?
-Imagine->emerlad=)
-Sramežljiva ili društvena?
-Zavisi o društvuxD
Nadimci?
-Izzy,Bela,Hrčak...
-Bojiš li se smrti?
-Malo=(

- 16:45 - k0m3nt!r4j(11) - Pr!nt4j - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.