Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Ej ljudovi evo nest o blogu|

ovaj sam blog otvorila jer mi je bilo dosadno pa nemorate ocekivat nist posebno!zujonutnaughtypisat cu o svakodnevnim dogadajima sto cesce mogu pa 'ko hoce nek cita!!!deadwave



KOLIKO VAS JE BILO TU OD 08.08.2007.?
OVOLIKO:

Free Counter
Free Counter



EVO JEDNA PJESMICA......MENI BAS SAD NEKAKO ODGOVARA...HEHEHE....

FERGIE---CLUMSY

Can't help it
The girl can't help it [repeat 3x]

First time
That I saw your eyes
Boy you looked right through me, mmmhmm
Play it cool
But I knew you knew
That cupid hit me, mmm mmm

You got me trippin, stumbling, flippin, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
You got me slippin, tumbling, sinking, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
So in love with you

Can't help it
The girl can't help it [repeat 3x]

Can't breath
When you touch me, see
Butterflies so crazy, mmm mmm
Whoa now, think I'm goin down
Friends don't know whats with me, mmm mmm

You got me trippin, stumbling, flippin, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
You got me slippin, tumbling, sinking, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
So in love with you

Can't help it
The girl can't help it [repeat 3x]

You know, this isn't the first time this has happened to me
This love sick thing
I like serious relationships and a
A girl like me dont stay single for long
Cuz everytime a boyfriend and I break up
My world is crushed and I'm all alone
The love bug crawls right back up and bites me and I'm back

Can't help it
The girl can't help it [repeat 3x]

You got me trippin, stumbling, flippin, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
You got me slippin, tumbling, sinking, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
So in love with you

So in love with you
So in love with you

|NEKI INTERESTING BLOGOVI..............|

thumbupMOJ FRKACH
thumbupKETY
thumbupABRAM
thumbupRUSKAJA
thumbupKELAVA...jako lud dečko...

|WHAT MY NAME SAYS ABOUT ME.....(...YEAH WRIGHT...)|


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




TINA
TTwisted
IInventive
NNice
AAngry
Get Your Own Name Acronym

|EVO NESTO MALO I O MENI|

IME:Tina

NADIMAK:Tinchee(al me tak samo dedicka zove...sometimes)
i Tintara(jedan decko je jednom nest krivo procitao pa me sad tak zove) i naravno FRKALO!!!!

DATUM RODENJA:04.08.1991.

ZIVIM U:Gvozdu

IDEM U: 2.gimnazije

HOBI:setnja s best frendicom Sanjom,tracanje,odbojka...

VOLIM:dobro drustvo,zabavu,zivotinje,
decke,
more,sunce,adrenalin...

NE VOLIM:umisljene ljude,miseve,hladnocu i jos puuuuno toga...

MOTO:"na greskama se uci" <----mos mislit...hehe..



EVO JOS NEKIH PJESMICA......


LINKIN PARK-WHAT I'VE DONE

In this farewell
There’s no blood
There’s no alibi
‘Cause I’ve drawn regret
From the truth
Of a thousand lies

[Pre-Chorus:]
So let mercy come
And wash away
What I’ve done

[Chorus:]
I'll face myself
To cross out what i’ve become
Erase myself
And let go of what i’ve done

What you thought of me
While I clean this slate
With the hands of uncertainty

[Pre-Chorus]

[Chorus]

For what I’ve done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m forgiving what I’ve done!!!

[Chorus]

What I’ve done
Forgiving what I’ve done


THOMPSON---MOJ DIDA I JA

Preko polja kroz sjećanje ide,
kršan čovik, tvrde brade side.
Pamtim pogled, tu toplinu oka
i svaka riječ je bila mu duboka.

Čvrst je dida bio kao stijena,
hrabra srca i kamenih gena.
Sva je mudrost utkana u njemu,
njegove su priče učile me svemu:

«Poštenim putem ići,
bit će teško znaj,
al' samo ćeš tako stići
gdje je vječni sjaj.»

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

Gleda na me planina Svilaja
sa očima njegovoga sjaja.
Crpio je snagu tamo gore,
planina mu iscrtala bore.

Njegove su ispucale ruke,
meni bile kao mirne luke.
Kako da mu zahvalim na svemu,
sinu ime dao sam po njemu.

»Poštenim putem ići,
bit će teško znaj,
al' samo ćeš tako stići,
gdje je vječni sjaj.»

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

Ej, da mi je pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje,
pa da viknem jače od oluje,
da me dida još jedan put čuje.

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje ,
sa Svilaje na Petrovo polje
moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

THOMPSON----NEKA NI'KO NE DIRA U MOJ MALO DIO SVEMIRA


Istok, Zapad, svatko brani svoje,
a ja ne smijem ono što je moje
oduvijek.
Jedini moj svijet.

I samo zato, za njih sam fašista,
a nikad nisam htio tuđe ništa,
samo nju,
zemlju slobodnu.

Mirno živim ponosan na svome,
makar nije uvijek sve po mome.

Napadaju ta sluganska pera,
k'o da oni branili su sela.
Miševi,
iz rupa izišli!

Eh, što im se povampire lica
kad se vije
naša šahovnica.
Sveta zastava.

Mirno živim ponosan na svome,
makar nije uvijek sve po mome.

Nek' se čuje, nek' se zna,
nek' vijori zastava,
neka ni'ko ne dira
u moj mali dio svemira.

U eteru lažu, obmanjuju ljude,
tako lako pravednima sude.
Jesam kriv,
zato što sam živ!

Domoljublje prozvali fašizam,
tako brane njihov komunizam.
Prozirna
demagogija!

Mirno živim ponosan na svome,
makar nije uvijek sve po mome.

Nek' se čuje, nek' se zna,
nek' vijori zastava,
neka ni'ko ne dira
u moj mali dio svemira.


THOMPSON---TAMO GDJE SU MOJI KORIJENI

Podiglo se sunce i toplinu prosipa,
a jutro mi nosi miris smilja gorskoga,
pa se sjetim zlatnih suza, burnog vremena,
bio sam k'o divlji vjetar svih tih godina.

Kada čujem naše pjesme, krv u meni vri,
to je ljubav što u duši godinama zri.
Kako vrijeme ide, tu sve jače pripadam,
neću svoje lice kriti, samo jedno znam.

Bog će uvijek svakom dati,
samo treba vjerovati,
biti Božjeg lica slika,
posijati gdje si nika'.

Tamo gdje su moji korijeni,
sto ljepota živi u meni.
Tamo nosim svaku pobjedu,
svojoj zemlji, svome narodu.

Odvest ću te u dolinu moje radosti,
kod izvora sreće, pokraj rijeke mladosti.
Nek' nas nebo blagoslovi, snove ostvari
i sinove sokolove da nam podari.

Bog će uvijek svakom dati,
samo treba vjerovati,
biti Božjeg lica slika,
posijati gdje si nika'.

Tamo gdje su moji korijeni,
sto ljepota živi u meni.
Tamo nosim svaku pobjedu,
svojoj zemlji, svome narodu.


BORIS NOVKOVIC---RUZO SNENA

Moja je sudbina
Kao mač u kamenu
Zarobljena zauvijek
U tvome pogledu

Bili smo jedno mi
Spomenik kroz vijekove
A sada pušu vjetrovi
Tišina nas zove

Oblaci su uklet brod
Što ga nosi more

Ružo snena, što te nema
Da pogledom ispleteš mi sne
Ružo snena, što te nema
Ja trebam tvoj trn da me otruje

Ja pratim tragove
I čitam tajne znakove
Putem hladnog sjevera
Gdje nema nikoga

Ko vojska duhova
Napada me sjećanje
Dok pušu hladni vjetrovi
Tišina me zove

Oblaci su uklet brod
Što ga nosi more

Ružo snena, što te nema
Da pogledom ispleteš mi sne
Ružo snena, što te nema
Ja trebam tvoj trn da me otruje

Munja kroz mrak para zrak
U kostima se ledi strah
O Bože, kako dalje
Daj mi neki tajni znak

Ružo snena, što te nema
Da pogledom ispleteš mi sne
Ružo snena, što te nema
Ja trebam tvoj trn da me otruje


LINKIN PARK----IN THE END

It starts with one thing
I don't know why
It doesn't even matter how hard you try keep that in mind
I designed this rhyme
To explain in due time
All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It's so unreal
Didn't look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Wasted it all just to watch you go
I kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

One thing, I don't know why
It doesn’t even matter how hard you try, keep that in mind
I designed this rhyme, to explain in due time
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I'm surprised it got so (far)
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me (in the end)
You kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when I

Chorus

I’ve put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know (2x)




John Lennon- Imagine

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today...

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

utorak|19.02.2008.

|SVEGA TU IMA...OD SKOLE DO SMIJEHA...GLAZBE...ZABAVE....ITD...MA PROČITAJ PA ĆEŠ VIĐAT!!=))
|

Eeeej ljudovi....evo mene....uf nakon dugo vremena...hehe....bio je cudan ovaj zadnji post...al sta bi ja...bila sam ljuta.....svima se dogodi...no dosta o zadnjem postu...bolje da se prebacim na ovaj sadasnji....
Hmmm..al sta bi pisala....kad mi nikad ne padne nikakva određena tema i onda pisem o svemu pomalo....a i kad imam temu ja te svoje misli nikako ne mogu zapisat...jednostavno ne ide....iako su mi savjetovali kako da pisem ja jednostavno ne mogu..ne ide...al obecajem pokusat cu....kad me bude drzala neka tema....
Pa da ja pocnem....al od kuda....evo sad sjedim za kompom i pisem ovaj post i slusam pjesme s albuma OFFERINGS od predobre grupe...zove se THIRD DAY....nije green day...da ne bi bilo zabune.heh...pjesme su stvarno predobre.thumbup...sad sam i sestri rekla da poslusa pjesme i bas joj se sviđaju...i svi koji misle da kršćanska glazba nije zakon,varaju se...jer su ovi predobri....nisu to one pjesme kao kad ''babe zavijaju bezveze''...heh...ovo je rock,pop,country i jos puno toga...svaka pjesma razlicita...a tek rijeci pjesama...uuu...prezakon!!!!..heh.... joj super!!!....uf.....=)))))...koja snaga!!!ma zakon su mi!!!!stvarno ima nesto uu tim pjesmamasretan....i da,sad sam se sjetila....Planinarski krizni put je jos malo!!!!...jedva cekam!!!ljudi da vi znate kak je to ZAKON!!!!suuuper!!!a da ja ne pricam tu koliko je to odlicno,vi jednostavno odite na pkp i uvjerit cete se!!!stvarno je predobro!!!!ozbiljno,svi koji imaju priliku nek odu!!!nece pozalit,vjerujte!!!i duje je reko da zovemo sve....cak i one koji idu na etiku!!!jer ljudi to je stvarno preeeezakon!!!!believe me!!!!....hmmm....bas sam se ufurala....a sta bi ja kad mi je to suuuper!!!!......ugl....da privedem ovu temicu kraju(iako toga nikad dosta!!!)....i da se prebacim na sljedecu....heh....sretan
Eeeeh da....al koja bi bila sljedeca....mogla bi ja malo o skoli.zubo....ma svasta se tu dogada....svaki dan nas nest pitaju,pisemo neke testove....i tak....al ok...izdrzi se...pametna smo mi dječica...hahaha..samo jedno ne kuzim,kak mi to u jednom satu mozemo pisat test i bit ispitani??.bang..glupo,ne?!.al ok..bilo pa proslo...i da...da ne zaboravim....moram se pohvalit....pocinjem kuzit matematiku.....ovo sto sad radimo mi je poprilicno lagano i stalno pisem zadace....moja stara vec pomislila da sam pukla...nutzapravo nije jedina koja to misli...heh....svaki dan pisem zadacu i skacem po kuci i derem se ''volim matematiku!!!''....znam tesko je to za povjerovat...al eto....ljudi,cuda se dogadaju....haha...iako mislim da ce moje ''zlatno doba matematike'' brzo proc jer....jednostavno...to je matematika!!!i nemos protiv toga!!hehe....ugl....dosta o matematici...pocinjem sama sebe plasit!!buuuu!!!....hihi....da ja nastavim jos malo o skoli.....svaki dan mi je zakonthumbup...svaki dan si nademo nest drugo za smijat....ma ludnica...zakon su mi svi....al BABOVICAŠI RULEZZZZ!!!rofl!oujea!!!joj koliko puta smo isli gledat kikindu....ma to je zakonsmijeh....i jos ono ruskajino: ''sta sad?!?!'''...ma zaaakon!!!hahahahaha...koliko se mi ismijemo....uf joj....hahahasmijehnut....evo ja sad umirem od smijeha dok to pisem.....ak ne znate o cem se radi.....odite na ruskajin blog i clicknite na onaj link....il jednostavno na googleu napisite 'zbogom kikindo' ,pogledajte to i zabava je zajamcena!!!hahahaha.smijeh...sad bi trebala pisat zamolbe za onaj dan zamjene uloga...al mi se nekako ne da....sutra cu..hehe....kad nema onih predmeta za koje sam se ja mislila prijavit....grrr....al pokusat cu na jos nekim.....prijavit cu se i za cistacicu....al to mjesto je previse trazeno pa sumnjam da cu uspjet.dead..lol.....ugl....enough o tome...sta se jos dogada u skoli...nis posebno...samo sto me jedna mala osobica u zadnjih par tjedana nazivcirala par puta....onak malo....necu rec jel 'ona' il 'on'...nije ni bitno.....samo ak mi jos koji put bude rekao/la neku glupost,necu sutjet vise..mislim,nisu to bile neke uvrede il neke teze rijeci nego onak cisto sitnice i neki ispadi koje mi dignu tlak...mozda mu/joj i nije bila takva namjera...ko ce znat......jos par ljudi mi se pozalilo na tu osobu....promijenila/o se dosta....mozd je glupo da ja to sad tu spominjem...al sta bi ja....moram izbacit iz sebe....ugl...nije to nikakva velika stvar...svatko ima svoje trenutke..bzv.....hehe.....ugl...da se ja vratim na neke 'bitnije' stvari....e da,ima neki projekt u kojem ja nemam bas neku veliku ulogu...samo cu citat tekst....al necu sad puno o tome jer neznam jos puno...dok se to krene razvijat bit cete obavijesteni o svakoj sitnici...heh....hmmm...danas nam je prof rizmaul objasnila kak mozemo citat misli....bilo je fora....igrica...neki su cak otkrili svoje nadnaravne sposobnosti!!jel tak,tonka?!smijehhehe....bilo je zanimljivo....mi svi onak u razredu....sjedimo jedni nasuprot drugih i blejimo jedni drugima u čela ne bi li vidjeli nest...yesheh....ma kazem,bilo je bas fora.....al samo to....nije bas da vjerujem da se misli mogu citat...al ok..ima svakakvih ljudi na svijetu...lol.....i taaaaak.....ma vec bi bilo dosta o skoli.....zar ne?!hehe....

Al nemam pojma o cem bi vise mogla pisat...pa bolje da prestanem odmah dok jos nisam pocela pisat vece bezveznarije od ovih.....hehe......uf....napisala sam novi post!!yaaaaaay!!!uspjela sam!!!!bravo ja!!!hehe.zujowinksmijeh...

Ajd ljudi sve vas pozdrafljam...do sljedeceg posta.....pozdrav cijelom razredu....abecednim redom....lol....ivanu,matiji,mateji,muchi,paoli,neni,toniju,kapcu,ćerki mojoj adrijani,mariji,medi,miciji,katarini,ruskaji,tonki,duski,sanji,tanji,tomiću i slaviciiiiii!!!!!!.poseban pozdrav ide za ŠUBI!naughty!!!oujea!!!..poz svima ostalima koji procitaju post...lol.......naaaaaaaaaajveci pozzzzzzz mom frkachu....love ya veri mačcerekkiss!!!!hihi......

Idem sad........kiiiiiiiisssssssssachkiss

Pa-pamahwavemahwave


- 20:21 - Komentari (52) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.