...Highway to Hell...

utorak, 24.04.2007.

Ja sam totalno COOL!

Ajme ljudi ... znate kak sam ja cool!! isse... danas me kika par put u skoli pljusnula!! Znate koji je to osjecaj!! A ja nju nisam.. a znate zakaj..??? Ma zato jer sam cool!! A to mogu sam cool osobe..!!
A sa ovim sam jos bolje cool..!!
Sutra nebudem isla u skolu!! Jer se bojim Kristine da me ne prebije!! Ajme.. Ja nju ni taknuti ne vupam jer je jako opasna!! A ja sam cool!!... nebudem isla u skolu !! stari bude mi isao!! Na sat razredika.:!! Jer se ja bojim!! Ajmeee... Jos me glava boli kak me Kristina prebila.:!! I sad cu nju i jos jednu curu maknuti sa moje liste prijatelja i prijateljica jer mi vise nisu prijateljice..! A ja sam cool!!.. Mislim..naravno kaj ona nije cool jer me udarila i pljusnula!! A ja jesam cool jer joj nisam vratila!! Ma to mogu samo prave zenske kak ja i moja prijateljica Darija!! Mi smo najjcool osobe na skoli!! I z nama su i jos neke cure koje su isto kulj kao imi!! To su cure s 8.a i 8.b!! Samanta, Anita, Mimy, Tinika i ostale koje su cool!!! Mi smo njbolje cure na skoli!! I ljudi mi smo NAJJCOOL!!!Jer je uvjek sve po nasem!! Al se ne volimo svađat!! Mi smo cool!!I znate..to kaj me je Kristina danas ispljuskala!! Cak me je nesto oraspolozilo! Neko mi je nekaj rekao!! I ja sam tam skakala od srece!!Nate kak je bilo zakon! I danas smo nej menli zemljopis zadnji sat! Pa smo ja i Darija (cool cure) isle iza skole malo tracat decke i tak! I Darija si je nasla novoga decka!! Kak je kulj! A ja nejmam! Jer ga necem!! A da jenga lepoga decka pitam ak bi bil z menom sigurno bi rekel je! Al ga nebudem! Ve se mi trenutno neda imati decka!! Bez decka sam full cool!! Makar vojim jako jenga lepoga decka!! I on je isto kulj! Baš kak i ja!! Ma mi smo kulj!alji vam nebudem rekla ko je on! Sam kaj znate kaj je joko kulj i kjut! I ide f osmi razred!!Baš je swe kulj!!
And people..:
STAY COOL LIKE US!

24.04.2007. u 19:20 • 42 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 23.04.2007.

Danas sam yskrena prema swyma..

Ovo kaj budem ve pisala bude iskreno o swemu..i nema lazi...

1.iskrenost

Lara - u 5 razredu smo se upoznale.. chylyla my se ye okey... do sada.. postala je antipatichna.. neznam shta joj se dogodilo... I pochela mi je pishat hebene komentacheke... Da sam jadna i taksha sranja.. I obrnula je cijeli razred protiv mene...

2.Iskrenost

Kika - Poznam yu od vrtica..Bile smo si naybolye frendice sve dok se tu niye poyavila Lara koya ye sve upropasyla.. I Kika je od 7 razreda postala drugachiya... Sad se puno svadyamo.. I ona mi je unishtila dres od Podolskyya.. I kirvi mene i Dariyu za ka yoy neksha sranja radimo...

3.iskrenost

Leon - Ya i on opche nismo byly skupa.. To vam Ye sve bila fora.. Sam kay bute znaly...I puno nyih me mrzy zbog toga..

4.Iskrenost

Eva - upoznale smo se u 5. razredu... chynyla my se ye totalno kulj... U 6. razredu smo si byle yako dobre.. Na kraju 6. i na pochetku 7.razreda. bilesmo si naj frendice..barem ya tak misym... i ona je josh uvyek kulj.. i nam nikay protiv nye... Makar me malo nazivchirao onak komentarchic de mi je napisala kay yoy ye dosta moyih sranya... Ma poglednite proshlome postichu... i samy se uvyerite... Ya sam nyoy rekla sve tajne kje sam imala.. A ona je mene smatrala budalom... barem ya tak mislym.. Neznam kay yoy ye doshlo... ali... ve dok ye z niniyom postala ye totalno drugacisa osoba... zamrzila me ye yako feyst.. i yos ve me mrzy... neznam kay yoy je doshlo... Ma valyda yer je nekay ovorila..(ak ye ye opce ona) . i imam ya ve puno sranya.. doma.. A neysam sigurna kay ye ona to govorila... jer mi ddjeluye iskrena.. Y Eva.. ostavyla budem te na myru..bas kak ty oches...i naj my se vec yavljai nyty na icq nyty na msn nyty na chatu... zbogom!

5.iskrenost

kirby - Ona poruka kay my ye napysal.. to niye bil on... neksi frend mu ye bil iz zg.. pa ye on to napysal.. i kirbyyu sam oprostila... i ve smo frendy..

6.iskrenost

Swi koyi me mrze (yedna poruka za was..) - Misyte sy o meny kay ochete.. a ya sam ya i samo ya.. i ne glumim.. to nek wam bude yasno.. i kay mislyte kay ye "jer si totalna nula" & "mi smo ipak nej takse kukavice kak ti" meny neksa uvryeda..? Eh niye my...i totalno mi se yebe kay vy meni govoryte.. Yebe my se... Sam kay znate... I kay ak mi velyte kay sam yadna..?? Kay ya by se ve morala plakaty zbog toga..?' Ma yebe my se.. i ya se nykome ne ryvlem v ryt .. kak bi lara rekla.. ma ona ye.. mutawa.
I ovay komentar my ye foora..:

e molim te kaj se ne mejšaš v moj život.. i ostavi mene i ninoja na miru.... (...:::Evelyn:::... 23.04.2007. 19:19)

Ayme..evo vam pa sy myslyte o meny kay ochete..Aly ya sa svoya... A kay znas.. mozda ste sam lyubomorne na mene pa mi pyshete takshe komentarcheke... Ma bas ma bryge... I nemorate mi to govoryty yer ya znam da sam kulj!

23.04.2007. u 22:01 • 8 KomentaraPrint#

petak, 20.04.2007.

Blog više ne postoji

Dizajne sam vam ostavila u boxevima da si skinete..Dizajne vise nebudem radila po naruđbama..Jedino ak se mi prijedlog jako svidi.. i radila bude onima koji su mi frendi..naravno.. i onome tko misli kaj sam ja cool!

Ako me zelite kontaktirat :
E-MAIL: fergalicious@net.hr
MSN: tina_igis@hotmail.com
ICQ: 432-307-381

I samo..kaj velim..
Evi bi zahvalila na svemu kaj mi je napravila,Kirbyju se oprasta ..Samathi također..Ostalima pozz..

20.04.2007. u 22:06 • 58 KomentaraPrint#

nedjelja, 15.04.2007.

Oproštajno pismo za Kirbyja

--->...bilo je posljeposne oko 15 sati...
--->...upalim komp...dođem na msn...
--->...otvori mi se prozor "lafee_kirby conversation"...
--->...mislila sam da je gore i da bi je napisal "yo" ili "bok" ili neki pozdavic...
--->...pogledam sta pise..i zacudila sam se....
--->...prvo mi je na svemu zahvaljival...(?)...a onda " to mi je zadnji put kaj ti pisem na msn ili bilo kam"
--->...danas je stvarno cudan dan...
--->

--->...o Kirby...
--->...bili smo tak dobri frendi...
--->...ali svako ima svoje mane...
--->...napravila sam ti dizajn koji si htio..
--->...i banner kakav si htio...
--->...sve sam naprawila...
Image Hosted by ImageShack.us
--->...vjerovatno ovo sada citas...
--->...pa ewo nekoliko rijeci koje ti zelim reci...
___--->...dole u boxu pise moji frendi (a ne moji NEprijatelji)
___--->...zato razmisljam ak to zbrisem il NE
___--->...i ne mrzim kaj Ti pleses i pjevas..nek mi to i ovak ide na zivce..
___--->...a ak me vec tolko mrzis, onda iz svojih linkova izbrisi "TINCHY THE BEST" , jer ti ja sigurno nisam the best...
___--->...a block na MSN & ICQ.. dobra (zaprav ZAKON) ti je to ideja...
___--->...supach mi je bilo dok smo si bili frendi... ali to je NAZALOST sad proslost..
Image Hosted by ImageShack.us
--->...izdvojit cu jedan tvoj post... pise ovak.. :
NAJVIŠE OD SWEGA HVALA ONOJ OSOBI KOJA JE NAJVIŠE KOMENTIRALA........greedygreedygreedygreedygreedy
NARAVNO TO JE............
WALETINA...........TINCHY.......LEGENDA NASA...wave

ovo je adresa pa se uvjerite...

--->...i meni je lafee dobra... ali mi nije onak THE BEST...
--->...nemam ja nikaj protiw nje...


--->...jebes ziwot kad covjek pati...kad chovjek chovjeka nemoze da shvati...jebes zivot kad nada wene i kad zivis od jebene uspomene...

nasmijesi se kad me vidis OSTANIMO PRIJATELJI, svi znaju JA sam kriva, sad swi znaju swe, OSTANIMO PRIJATELJI...

15.04.2007. u 14:44 • 132 KomentaraPrint#

subota, 14.04.2007.

*...Povratak...*

Eyla..=)=)=)
Eo vratila sam se ja...u Austriji je bilo baš cool... V četrtek smo ja,Sammy & Luka išli se vozit v Sv.Martin.. bilo je full cool.. ali sem se morala rano stati... heh kaj moreš.. I tak..dojšli smo roun dimo na ručak.. pa smo se onda malo gubili...a ja nejvejč.. hahah! ..ma uglavnom.. tjedan je bil zakon..;););)...i denes smo ja i samyišle v sv.martin pa smo se tak zišli s davidom.=)=) i tam smo se malo spominali...a ve sem bila pre viki..i dojšla sem dimo.;) i ljudi fala vam na komentaraj.ovo je jen stvarno kratki post..ajde pozz!!

14.04.2007. u 19:16 • 77 KomentaraPrint#

utorak, 10.04.2007.

Nema me do petka!!

Yo swima…evo javljam se i ja..štela sem i fcera napisati posta al sem nej mejla idjeu kaj zapisati i nej se mi je dalo..Pa vam ve pišem..Evo..vidite imam novi dizanic..Je dober?? I odma vam je tam chat na dizajnu pa morete chtati. I ljudi imam jednu strašnu vijest. Nebudem vam pisala posta do subote i nebudem vam mogla komentirati..A znate zakaj..? Zato kaj idem v Austriju!!!V Graz..Tak da nikaj od mojih komentari slijedecih 4 dana… Kaj se nate srdili na mene..lool..Napisala bi ja tam posta v Austriji i tam bi vam komentirala al tam nemam interneta pa nebrem… Tak da nikaj od toga..lool… Ali kaj budete vi meni komentirali… Dok dojdem dimo ocem videti barem 100 komentara… Jasno..?? A dizajne vam budem napravila dok dojdem dimo...Prek subote i nedele… Ak bude mi se dalo..a valda mi se bude… A v Austriju idem denes oko 1 vure..A dimo dojdem f petek oko 8 navecer…Pa budem valda onda u subotu napisala posta i svima vam komentirala… Saljem vam svima veliki pozdrav i cuda mi komentirajte!!! Pusa!!mahwavemahwave

10.04.2007. u 11:48 • 123 KomentaraPrint#

subota, 07.04.2007.

DARK ANGEL?!?!?!

YO PIPL!...malo je smejšni naslov..ali tak sem dejla jer mi je to stara rekla..rekla mi je kaj sam darkangel.. ma budete sami zaključili po slikama...btw..pofarbala sem se u jako tamo smeđu...more se reči v crnu...i danas je bilo supach..bila sam pre valentini polgar na ročkasu..napili smo se tak kaj smo nej znali de smo i ko smo...ma gubili smo se tam po križovco...bila je utakmica...igrali su križovec i hlapičina..nejmam pojam kak su zigrali..sam znam kaj je f prvome poluvremenu bilo 2:1 za križovec..disla sem s rođendana oko 8 .. bila bi ja i duže .. ali sem štela iti na vuzmenku tu v središću pa sem dišla.. mama je došla po mene...i dančoja smo pelali dočos dimo..a na raočakasu je bilo full cool..!!Tu bude ve pale nekše foootke...
To smo sij skupa..koma smo se nekak nabrali kaj se poslikamo si skupa..
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Ajde Lara...malo si spij...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danč..Kika & Beni.....bute još malo..??
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Ova fotka mi je fakat cool... glejte od lejva..prvo sem ja..pa lara i naša slavjenica valentina...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A tu bum dejla fotku..od mene...inace ne pijem..kaj si nate kaj mislili..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tu pa smo ja i Lara...a tam levo pa se je Benjamin nuhal..dobra poza..haa??
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A to je vuzmenka tu de sam ja bila...woohoo kak je lepo bilo...ali vruće..hahah!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I je...msilim kaj bi to bilo to..fala vam svima na komentarima..zakon ste..ajde cujemo se za par dana... i je...recite mi ak jesam stvarno DARK ANGEL ??!?!...ajde pozdraf!

07.04.2007. u 22:08 • 189 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.04.2007.

konachno...novi post... i izlet u zagreb..woohoooo...!!

eyla...ljudeki..evo.. zmislila sem se i ja napisati posta...napisla abi fčera lai se mi je nej dalo...bili smo na izltu od 8 vjutro do 8 navečer...i bilo je full cool!prvo smo išli v sveučilišnu knjižnicu u zagrebu...jako je velika..budem vam dejla sliku pa ute vidli..hahah!ali to na kraju posta...lol.. onda smo isli v botanicki vrt..pa smo tam slikali cuda fotki..i to budem vam dela na blogac..! naravno! pa smo onda meli jeno vuro pauzu kaj smo mogli dalati kaj ocemo..pa smo se mi puce setale po zagrebo..a morale smo se vrnuti na trg bana jelacica do pol 2.. i vrnemo se mi...i ve bute smijali kaj je posle bilo... nekaj smo se tam spominale dok neksi purgeri dojdeju do nas(meli su negdi 16 lejt) i onak pitaju nas: "e cure otkud ste vi??" i ja se onak brnem i velim : " iz Murskog središća"(to sam pristojno rekla).. i ovaj veli:" ISUSE
BOŽE!!" onda me raspizdil kaj je nej znal de je to i rekla sam mu : " NO KAJE TI PA SI PURGER ZMOTANI!!!". i onda je diso i vrno se nazoj za 5 minut..i mi smo se i dale spominale.. i te bil je dosta blizu i ja sem mu rekla : " I KAJ BI SE VE JA MORALA PLAKATI KAJ SI TI PONASAN NA TO KAJ SI PURGER?!?!?" ..i onda je tam mutavi pital svojega frenda :" e šta ova brije??" i ono..mi prasnule u smijeh.. i onda su nas pitali kaj smi delamo tu v zagrebu..i mi velimo..išćemo si dečke..i pitaju nas ak smo si kakše najšle..i mi velimo JE... pa su nam rekli kaj jih dopelamo..i idem ja po NINIJA,BENIJA I EMILA.. i ono..ovi purgeri su mislila kaj smo mi s slovenije jer smo tak govorili... i jedan purger pita ninija ovak :" E ZA KOGA TI NAVIJAŠ??' ZA MARIBOR??" te sam se ja tak raspizdila i počela sam kričati na njega kaj nezna kaj je međimurje v hrvatski... i velim mu ovak :" pa kaje tebi!!?? ti znaš de je međimurje ili si z mađarske??!?!??" i onda mi je rekel(gubil se je) : "AHA..MEĐIMURJE JE U MAĐARSKOJ..ZATO NEZNAM ŠTA TO BRIJEŠ.."i onda sem se počela drti na njega.. a on me je sam čudno gledal i ondak..tak su mu unice drhtrale..akj da bude se posral v gače..hahah!ma daj...tam sam štela s Coca Colom poljati...I onda su disli a mi smo isli glet Briljantina.:!! To vam je bilo zakon..F kazalistu sem sedejla polek raske a z druge strone polek Eve..ma zakon je ona,!!! i i šla je z nami na izlet!!! weee... i dok je još ne počela predstava onda raska pogledne doli i veli meni i Evi..:" Cure gledajte.. kako su tu zgoodni dečki..." naša raska je totall cooll!!a nej smo smeli tam slikati s digitalecem a ja i eva smo sikak je...hah! i onda nam je tam dojšla nekša teta i opomenula nas ak budemo još slikale kaj bude nam zela fotiče..pa smo rajši posprajle...onda smo išli dimo..pa dok smo čekale ja i eva busa smo još tam polek fotkale nekše dečke...jen je bil tak slatki..sličen jednome s naše škole..al inam veze kome...evo ..ve pa budu tu išle slike...

To vam je ona knjižnica..
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Banda...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Još jena..(probajte mene najti)hahah!..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo razgibavamo nogice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Od leva: Nino,Emil,naša raska i Benjamin..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kolko ga nas...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo pročitajte kaj piše...hahah!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce,Petra i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I za kraj naša raska...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To bi konacno bilo sve za tej postic..
fala na komentarima..cujemo se..;)
kiss jednom decku..cerekcerekcerekcerek

05.04.2007. u 13:14 • 147 KomentaraPrint#

nedjelja, 01.04.2007.

nejma naslova..neda mi se opče nikaj pisati jer me prsti buliju.a kaj ve.
denes vam nebudem baš čuda napisala..malo fejst me prsti buliju.jaj. fčera smo ja eva tinčika i renato išli glet f dvoran ove kaj so igrali košarko..ljudi tam je bil jen čovek koji tak bil sličen Zac-u ..cejlo vrejeme sam gledala f jega.ma..slatki je ...jaj..i zutra pok nebudem f školi jer idemo nekam na natjecanje s atletike...držite mi fige kaj bom zodja...makar znom akj bum..haha.. a f utorak moram iti f školo.grdo meni. i jedva čekam srejdo kaj budemo išli na izlet...s osmaraj!! jeee...nadam se kaj budemo i s njimi v busu jer ak nebudemo onda nebude debro prejšlo..!! zoto moramo biti.. i šteta kaj nam nebude raske .a v rit. ona bi nam sredila kaj budemo bar s 8.a f busu.=). a ona ide f španjolsku!! đizus krajst.!ja bi tam išla..!! woohooo...! ma..kaj ,....lepše bude tam na izletu..išli budemo glet predstavi..briljantin! wohoo..!! kome se va da poslušati ta prokleta opera...a glavno kaj budemo se zabavljali tam.. weeee... jaj sam neznam ko bude nas pazil tam na busu..jer mi budemo delali i vejč od gluposti..haha.. a naša raska bi nam se pustila... jaj--prema dečkaj je stroga..a prema nam je the beeeest... a dok se radi o dečkaj..se ji mi moremo reči...valjda znam koji su dečki pucaj našemo cejlomu razredo..woow... se ji rečemo=).. ona pa je tak zaoon.. =)weee... i jaj stvarno šteta kaj znami nebude išla...haha...ajde pipl morram ve iti...lara bude dojšla k meni saki čas pa idemo doooli... aj pozz..

01.04.2007. u 13:39 • 105 KomentaraPrint#


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



Arhiva postova:

Naučite radit dizajne...
..Rezultati anketa..
..Find MSN password..

Visitors od 2.9.07
Hit Counter



Klikni ako želiš saznati nešto novo!

MSN : acdc292@hotmail.com

Maile mi šaljite na acdc292@net.hr


ljudof on lajn

















Ja sam
-Za prijatelje Tinchy, a za vas Gospođa Tinasmijeh
-Još uvijek mlada, luda, zaljubljena..(?)


Nekaj korisno.. (?)

moj
"normalni" blog
moja budučnostrofl



Skopirajte si ovaj kod dolje na svoj blogec bilo gdje ochete:D
Tinchy design







Po meni jedini bolji dizajnovi od mojih..