...Highway to Hell...

četvrtak, 22.03.2007.

Novi post...?!?!?!?

da da,,novi post...stiže..
i k tome napravila sam si novi banner..dolje vam je boxu...
pa si ga denite na svoj blog...samo copy i paste...pa znate kak vec to ide..
evo ve sem odlucila kaj budem poste pisala skoro saki den..raslika bude največ 2 dni..med postovima...zato jer saki den ima roliko novosti...jee...čuda čuda...denes smo si ja i eva zele fotiča v školu..pok smo gluposti slikale..a kaj pa bi mi drugo slikale..a na živce su mi išle ove s 8.a kaj u mutave..opče su nam nej dale kaj slikamo leona i daraca...tam su se sam srale(nej doslovno)..ali kaj .istina je istina..a kaj.mi smo ih ipak uspele poslikati..za leonov movie wild animals-cvetko hunt..haha...poglednite si na njegovome blogu..v linkovaj vam je...lol...pa se znojdite...ha-ha...glejte kaj je denes bilo fora f školi.posle 5. sata sij su morali iti na dop s njemačkoga kaj si spravijo ocjenu s testa..kaj budu ponovno pisali...sij su išli osim mene i eve..jer smo najbolše napisal..;)..zakon je ta profa...sam mi je bilo cudno kak je kika mogla dobiti 3...uf...cudne stvari se događaju...ali wirklich...i onda smo ja i eva išle v huhju..tam smo slikale dečke..budem dejla sliku..haha..kak so smejšni..je i imam još jenu novost.malo je tužna ali kaj.nikaj zoto.čujte i počujte..JA I PETRA SMO SE POSVADILE!!!zaprav ona se posvadila s menom a ja s njom ne...na blogu našemu sam napisala post kaj več nebudemo pisale poste zoto jer smo si več nej frendice..morala sam napisati..makar smo mele sam 3 poste..ali neznam kaj ji je došlo..valjda ji je lucija nekaj srola(nej doslovno) .. i to za leona..kak ti ga..eva piše stalno gluposti na ploču i ve je napisala tina + leon i ja sem to sliknula i ve petra misli kaj ja očem biti z njim...jer ona oče biti s njim..a do denes je bila s mojim bratićom...ostavila ga je...nego idemo dale..onda mi je pod satom matematike napisala ovak: " E TINA TI OČEŠ BITI S LEONOM??" i ja ji velim ono NE...KO TI JE TO REKO..." i ona mi napiše "DAJ TINA..JA NISAM GLUPA..TOČNO SE VIDI.." pa sam joj odgovorila: " PA KAJ JE TEBI DENES??..JA SAM S KRUNIJOM..SI POZABILA??" i onda mi je tam nešt govorila..kaj pa ju leon tak muči...petra..hello..??..i onda mi još laže...joj..peta kaj si mislila kaj ja nebum saznala kaj mi ti lažeš ili govoriš istinu..???ndam se kaj buš pročitala tej post...i najšla si pamet..tak..dosta o tome..a ve ide ova tema..:
MENE I EVE SE SI BOJIJU..!!??!! i DEČKI SU KUKAVICE..?!?!
je ljudi to vam je tak..znate kak smo ja i eva fukjene.....
glejte..ne bojiju se nas baš svi..sam dečki..i to osmari..a zakaj??
1. zoto kaj ih stalno slikamo pod odmoraj
2.stalno ih pratimo dok ideju dimo s škole..i v ruki imamo digitalac
i 3.jer smo nenormalne..!!

aha...mi smo tak fukjene..evo vam primjer..
1.Saki odmor moramo slikati osmare...npr...Vrbu slikamo kaj budemo Lani dale slike a Vinkoviča kaj budemo Polgarici dale slike...i glejte...dok nas vidijo tej dvo...več bežijo v razred...makar nejmamo digitalca v ruki...mislim..ljudi se nas stvarno bojijo....
2.ide sve strašnije i strašnije...posle pkole smo ja i eva "išle k luki"..a zaprav tam se ide kroz niđojovu vulicu...i ono..kak ti ga idemo ti mi za njimi..za niđojom i jednim jegvim frendom..i onda je niđo dišel k jemu jer je videl kaj idemo za njim i kaj ga nebi slikale...jaj niđo...i onda su tam pred jegvom hižom čekali dok mi dijdemo kaj ga nebumo slikale...jaj..jeje i on kukavica..i onda nam je več bilo dosta..niđo je konačno pobegeldimo..pa smo se vrnule nazaj f školu de smo slikale...a kaj bi mi drugo...
a 3. primjer se mi več neda slikati...evo ve denem nekše fresh slike s skole..
..To je Emil..(sam su mu vuha vuni..hahaha...)..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Benjamin..pod satom glazbenoga..(uj kak smo ozbiljni..)..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Naše mete..tu su nas koma spazili pa su nej moli dbežati v razred..hahaha...:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Mislim..to je sam jedna meta..za Polgaricu...Morala sam sliknuti za nju...haha..
..E Maka...a kak kaj si tij nej bežal od nas..?!?!..haha..zakon si..;)..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ljudi..vam je to dosta..?valjda je je..jer več na tej post nebum dejvala slikice..haha...neda mi se to..lol..i neda m se več pisati..i prsti me boliju...haha..sam vi meni idale komentirajte..preksutra ili sutra stize novi postic..pa se onda cujemo.:!! pozz!!kissa svima..!!

22.03.2007. u 16:55 • 93 KomentaraPrint#


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



Arhiva postova:

Naučite radit dizajne...
..Rezultati anketa..
..Find MSN password..

Visitors od 2.9.07
Hit Counter



Klikni ako želiš saznati nešto novo!

MSN : acdc292@hotmail.com

Maile mi šaljite na acdc292@net.hr


ljudof on lajn

















Ja sam
-Za prijatelje Tinchy, a za vas Gospođa Tinasmijeh
-Još uvijek mlada, luda, zaljubljena..(?)


Nekaj korisno.. (?)

moj
"normalni" blog
moja budučnostrofl



Skopirajte si ovaj kod dolje na svoj blogec bilo gdje ochete:D
Tinchy design







Po meni jedini bolji dizajnovi od mojih..