...Highway to Hell...

petak, 16.02.2007.

Ovaj post je posvećen Kruniju

Ljudi kaj mene jebe kaj vi meni pišete komentare kaj ja ne zaslužujem krunija..!!! Pa mislim..hello??
I ko opče tu spominje tinu kvakan...??alo.:!

i glednite ovaj komentar:

i užasna si kurva(kurvetina)nažalost moram to napisati........tina kvakan mora biti s njim a ti ga moraš ostajti i ak ga ne ostaviš moreš si početi kopati groba...............čao bela grda katastrdofa....

pa gle...ja si nebude počela kopati groba...
i kaj mene brige..ja krunija nebum ostavila...
a za tu tinu kvakan me baš brige...
couse she's bitch

evo primjeri još nekih komentara:

glupača si....ostaj več jampot krunija na miru .....on te ne zaslužuje a kak si grda....glupača............heheeee
marš oooooooostaj ga na miru jjjjaaaaassnoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OSTAJ GA JER BOM TI NOSA SPOTRLA
ostaj krunija na miru jer bom ti nosa spotrla,jasno ha?????????????????

Gledite...spoterite mi nosa...ja vam nebum...
I kaj mene brige..
Kaj da neznam kaj ste ljubomorne...hello???
Nemam ja nikaj protiv...
I kaj se vi preserovlete....
Jebe mi se za to..
Ali ljudi...kaj vam ja morem..ja njega VOLIM... i VI MENE NETE spriječile u tome..
A i ON voli MENE.!!
I tina...znam kaj budeš ovo pročitala...:

Pa evo par riječi za tebe:

Ja nemam nikaj protiv tebe,ali ostavi mene i krunija na miru...
a i sam vidiš da te mrzi...bole reči...
nebre te videti...
a jesi i ti jadna...
I kaj da neznam kaj da nas očeš rastaviti..
Ai ti nebude uspelo..
Naj si misliti..!



i to bi bilo dosta za tinu...
Nego idemo dalje..

Pošto pišem post o meni i krunijo..
...stavila budem još neke fotke ...
Pa evo...
:)
:D
To sam sama napravila:)
Evo još...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ovo sigorno nekaj znači..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A i ovo:
Image Hosted by ImageShack.us

Pa dosta fotki...od mene i krunija..
Ide ve tina
Recite mi jeste li vi vidjeli ružniju osobu od ove ovdje..?
Image Hosted by ImageShack.us
Evo tu je još na jednoj sliki..:
Image Hosted by ImageShack.us
A evo je za 5 godina..:)
Image Hosted by ImageShack.us
..
dosta za ovaj post...
i još jedna kratka poruka...

KRUNO VOLIM TE!

ayde pozZz

16.02.2007. u 21:53 • 0 KomentaraPrint#


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



Arhiva postova:

Naučite radit dizajne...
..Rezultati anketa..
..Find MSN password..

Visitors od 2.9.07
Hit Counter



Klikni ako želiš saznati nešto novo!

MSN : acdc292@hotmail.com

Maile mi šaljite na acdc292@net.hr


ljudof on lajn

















Ja sam
-Za prijatelje Tinchy, a za vas Gospođa Tinasmijeh
-Još uvijek mlada, luda, zaljubljena..(?)


Nekaj korisno.. (?)

moj
"normalni" blog
moja budučnostrofl



Skopirajte si ovaj kod dolje na svoj blogec bilo gdje ochete:D
Tinchy design







Po meni jedini bolji dizajnovi od mojih..