...Highway to Hell...

nedjelja, 10.12.2006.

Vratila sam se iz Austrije!

Ej ljudi..Meni je tu nekaj čudno!kaj se događa s mojim blogom?prvo ste mi napisali 906 komentara i onda su se svi izbrisali i nemogu vidjeti kaj piše ...samo zadnjih 5....ili 6...I kak to tak puno komentari???ajajaj....ja sam očekivala barem 100-120....ovo je več malo preveč....ajajaj...ma nema veze....u Austriji je baš bilo fora...full cool...prvo smo se tam pelali oko 3 sata...bile su jako gužve...ajoj...onda smo došli na stan k mami....ona je jooš radila na poslu.. sem bila jako lačna...pa je tata šeo po kebabe...njami....cejloga sem pojela..njami...onad smo počekali kaj mama dojde dimo...tak smo sij bili umorni...joj...odma smo se hitili spat...vjutro smo odma išli u kupovinu...zbudili su nas rano...oko pola 8...užas...onda smo do pet navečer bili u šopingu i jeli smo ručak u gradu oko 12:00 sati...posle smo došl dimo i ja i tata smo išli se mali šetat...prešli smo oko 5 kilometri...i slikali se..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usto sam ja...
Onda su nas noge bolele....pa smo išli dimo....onda v subotu smo se išli šetat po gradu i slikat se.. kak su fora ukrasili grad!poglejte..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a u noći se još lepše vidi..fora..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A oda smo išli glet kaj su nekši tam napravili od leda...ali se skoro otopio...poglejte..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us & u noći:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
fora je...
Pa smo onda išli na ručak u CITYPARK,ja sam jela lignje...njami..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A tam polek restorana su bile nekše božićne igračke....dedeki koji se miću..evo..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kupila sam si i privjesak GOLEO:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I na kraju ću staviti mjega maloga pupoja...ciceka..mačku..kak slatko spava..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i to bi bilo to za ovaj post...pišite mi komentare...Ali ne tak puno...100 je dosta...ayd pozZz!



10.12.2006. u 16:46 • 117 KomentaraPrint#


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



Arhiva postova:

Naučite radit dizajne...
..Rezultati anketa..
..Find MSN password..

Visitors od 2.9.07
Hit Counter



Klikni ako želiš saznati nešto novo!

MSN : acdc292@hotmail.com

Maile mi šaljite na acdc292@net.hr


ljudof on lajn

















Ja sam
-Za prijatelje Tinchy, a za vas Gospođa Tinasmijeh
-Još uvijek mlada, luda, zaljubljena..(?)


Nekaj korisno.. (?)

moj
"normalni" blog
moja budučnostrofl



Skopirajte si ovaj kod dolje na svoj blogec bilo gdje ochete:D
Tinchy design







Po meni jedini bolji dizajnovi od mojih..