....iz zagreba... - Nemoj ostaviti onog koga volis zbog onog tko ti se svida - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

DeSigneD by:BuBsi deSign ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Klikni i komaj


boomp3.com

boomp3.com



jaaaaa
Image Hosted by ImageShack.us


Nesto o meni:

*oni_su_neki_koje_posječujem*

MOJ NOVI BLOG
**M_@_L_@_*_L_u_D_@_C_H_@**
*_jedn@_ljub@v_*
MOJ RAZRED
MOJA UZASNA ULICA
[*SmOtAnA aNa*]

OD 12.4.
Free Site Counter
Free Site Counter

Zovem se Martina....sretan
Idem u prvi razred Industrijsko-Obrtnicke
Skole.(odjevni tehničar)greedy
Imam 14.g. 24.4. navrsavam 15....cerek
Volim obitelj,prijatelje,iskrenost,zivotinje....
jednog dečka...cerek
Ne volim stakore,miseve,laz,iskoristavanje,
dvoličnost...burninmad
Volim slusati strano osbito Rihannu,Alex i Ne-yo.
Slusam i narodno i domaće ali sve u granicama...

Moj msn- tina-slavonija-15@hotmail.com


Rex za kompjuterom
Image Hosted by ImageShack.us


OSTALE SLIKE
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



web stats
koliko vas je na mom blogu sada


MOJA ABECEDA

A-uto(brrm..brrm..)
Image Hosted by ImageShack.us

B-iblija(trenutno ju čitam)
Image Hosted by ImageShack.us

C-eca(moja omiljena mačka)
Image Hosted by ImageShack.us

Č-okolada(bas bi mogla jednu)
Image Hosted by ImageShack.us

D-eka(mrzim ju)
Image Hosted by ImageShack.us

Dz-ep(uvijek pun)
Image Hosted by ImageShack.us

E-...ej....
Image Hosted by ImageShack.us

F-otoaparat(slikanje)
Image Hosted by ImageShack.us

G-rasak(hm..sto reći)
Image Hosted by ImageShack.us

H-rčak(moj prekrasni Stuart)
Image Hosted by ImageShack.us

I-gla(često ju rabim na praksi)
Image Hosted by ImageShack.us

J-astuk(samo da je udoban)
Image Hosted by ImageShack.us

K-uhinja(obozavam nesto kuhati)
Image Hosted by ImageShack.us

L-izalica(svaki dan chupa chups visnja)
Image Hosted by ImageShack.us

LJ-ubav(nesto prelijepo)
Image Hosted by ImageShack.us

M-ops(moj Rex)
Image Hosted by ImageShack.us

N-oge(često bole,pogotovo na praksi)
Image Hosted by ImageShack.us

NJ-ami(...njami...)
Image Hosted by ImageShack.us

O-bitelj(nesto najvaznije u zivotu)
Image Hosted by ImageShack.us

P-rijateljstvo(zar nije lijepo imati prijatelje)
Image Hosted by ImageShack.us

R-oditelji (jedini koje slusam)
Image Hosted by ImageShack.us

S-kuter(voznja po gradu)hahaha
Image Hosted by ImageShack.us

Š-kola(jaoooo....strava i uzas)
Image Hosted by ImageShack.us

T-oplina(sunce)
Image Hosted by ImageShack.us

U-lica(moja,NK Gradinci)
Image Hosted by ImageShack.us

V-oće(mmmmmm)
Image Hosted by ImageShack.us

Z-ima(brrrrrr....brrrrr)
Image Hosted by ImageShack.us

Ž-ivotinje(obozavam ih)
Image Hosted by ImageShack.us


ZVEZDE GRANDA-TAMO DALEKO

Blizina je ime na usnama,
kad tela nemogu blize
i slike u mojim rukama
kada me secanje stize

Blizina je kad nisi tu
a zivis u meni
i lice ti nevidim
al srce zemlju okreni

na kraju sveta negde daleko
na vetru gori jos moja sveca
samo za mene pali je neko
ko me voli ko me se seca

daleko negde tamo daleko
i moja zvezda sija u nizu
tamo mi je ostao neko
da mi bude zauvek blizu

Blizina je kad nekog izgubis
a duse se pronadju same
i sjaj u mojim ocima
kad mi spustis glavu na rame

Blizina je kad nisi tu
a zivis u meni
i lice ti nevidim
al srce zemlju okreni

oohaa
jabuke su crvene
(he he)
devojke su rumene
(he he)
jabuke se ubrale
devojke se udale
(hoe he hoe he)
puce puska milane
puce puska dragane
doci nocas po mene


na kraju sveta negde daleko
na vetru gori jos moja sveca
samo za mene pali je neko
ko me voli ko me se seca

daleko negde tamo daleko
i moja zvezda sija u lizu
tamo mi je ostao neko
da mi bude zauvek blizu


MARKO TOLJA-PUTUJEM
Od početka ovog svijeta
mi se samo vrtimo u krug
al gdje je sjever, a gdje jug - tko zna?

Neka blijeda silueta
vodilja neostvarenog sna
još nije ugasla

Putujem - nema stajanja, o ne,
tko ide sa mnom neka me na putu sustigne
a drugo sve stvar je sudbine

Putujem - nema stanica, pa da
jer želim barem puni krug oko mjeseca
i tko zna dal putu tu je kraj

Za početak, kome smeta
moja malo razigrana ćud
neka se izgubi usput

I za one što ne vide
da se sreća prostire po svud
ja pjevam uzalud

Putujem - nema stajanja, o ne,
tko ide sa mnom neka me na putu sustigne
a drugo sve stvar je sudbine

Putujem - nema stanica, pa da
jer želim barem puni krug oko mjeseca
i tko zna dal putu tu je kraj

nedjelja, 16.03.2008.

....iz zagreba...

evo me.mah..wave.javljam se iz zagreba....zubobelj
ovdje je super..party.krenuli smo oko 8 i dosli oko pola 11..thumbup..malo je bilo dosadno u autu..pa smo se malo zafrkavali..beljzubodead..(mama,seka,baka,deda i ja)smokin
stali smo na pola puta na odmaralistu i nakupovali svega i svačega..party..doručak..haha...deadnut
idem sad malo setati po SLOBOSTINI pa se javim kasnije...kiss...pusa....kiss..

.....................pozz....................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.