tina_dnevnik

05.01.2007., petak

uuu... koliko dugo nisam pisala.. nije bilo vremena valjda, a i nije mi se dalo, iskreno. a,da, sretna vam svima nova godina. puno zdravlja jer je to jedino šta vam i treba, zloćadi :)
pišući neki dan dnevnik došla sam na ideju napisati neke svoje želje za dvijetisućesedmu godinu. naravno, nije rok samo ova godina, već se nastavlja i nadalje. i napisala sam negdje 50-tak želja i pustila prostora za još jedno 10 želja. i sad mi je tek nešto palo na pamet. uopće nisam poželjela da se nikad više ne drogiram! ne zato što to želim, nego je to razdoblje u mom životu već toliko zaboravljeno da se ja sad ne mogu načudit! potpuno sam zaboravila, očito je da mi se život jako poboljšao! ne znam samo kome zahvaliti. mislim da ponajprije moram zahvaliti sebi i onda dolaze osobe koje su mi pomagale na bilo koji način. tu su svakako best frendica, ona je na prvom mjestu iz svih mogućih razloga. onda dolaze još i osobe s msn-a, dečko, poznanici, svi ostali... ma svijet je lopta šarena :)
baš se pokušavam sjetit što kod mene ima novog. ima toliko puno toga...uf.
dobila sam neke malo neobične poklone za novu, npr. jedan cd sa svjetskom glazbom, ima svega, latino, indijske, sve živo i meni se totalno sviđa. na,na,na.
svoj doček nove ocjenjujem sa 4 od devet. najsretniji trenutak u cijeloj večeri je bio točno onaj u ponoć. jedva smo stigli na trg, točno u zadnje sekunde i onda su svi počeli vikat: 10, 9,8,7,6,5,4,3,2,1....
SRETNA NOVA GODINA! čestitala sam prvo svojoj frendici, zagrlile smo se, zaželjele si sve najbolje...
i ljudi moji, samo je toliko potrebno za sreću. taj trenutak, to kad je otkucala ponoć i kad smo si čestitale... nikad to neću zaboravit, ama baš nikad! ne mogu i ne znam to objasnit, ali ja sam u tom srenutko bila sretna kao malo dijete, toliko nepomućeno sretna! bila sam sa najvoljenijom osobom na svijetu, tako sretna...
šteta da nije dugo trajalo. mislim da jsam bila tako sretna jer sam u tom trenutko osjećala užasno jaku nadu i volju da nastavim najbolje kako mogu, napravim dobre stvari. i taj će mi trenutak još dugo davati snagu jer sam u tom trenutku shvatila da ja to zaista mogu. nastaviti dalje jača i bolja!
i možda neće biti sve savršeno, sigurno neće sve biti savršeno ali nije me briga. podvlačim crtu za dvijetisućešestu i malo ću analizirat kako se tko ponašao prema meni. takvim ću ponašanjem i ja ove godine uzvratit. maca is back on track :)


- 00:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

pomalo o životu i svemu ostalom

Linkovi

taj dan
će svima doći
i tužno ću sjest i plakat
sjedi sad tu
i sjeti se
kako divno je
bilo taj dan
o kako cvjeta ružmarin
sad ideš ti
sretno nek' ti bude
i tada sjeti se
dana kraj jezera
o ptice pjevajte
njemu sreća je
jedna tužna mandolina
svira nama
dok odnekud čuje se
pjesma
to pjeva je on:
''Anđeli, anđeli''
svirajte mi noćas
nek se zna
gdje odlazim ja
ljubavi moja ostaj mi dobro
gledaj kako idem ja
ptice nek' pjevaju
smrti se ne bojim
sreća meni neka bude
anđele moj, anđele moj
zauvijek, rekla si

J.D.