B'Day Summary
6 komentara; objavljeno 24.02.2010. u 17:09

haah. kako maštovit post će ovo biti. Preloše, majkemi.

sramota je kad rfirešaš fejs i twitter stalno. al da. Rođendan. Hm. Ne sjećam se. Uglavnom bilo je ubitačno dosadno i dobila sam pare kao i uvijek. A od Šmrke sam The Resistance LTD dobila. Kuiš. i onda sam gledala DVD i slinila kako je Dom presexey. A onda sam u ponedjeljak dobila balončeke i Black Holes and Revelations. U utorak sam si kupila majicu i vesticu a danas HAARP i CD i DVD ♥ i hepi sam si. Sad sam poslala upit za knjigu Muse: Inside the Muscle Museum.

I ne znam. Škola je kučka sjebana kao i uvijek. Al barem je ekipa kul i zajebavamo se i to sve pa je lakše.

I dosadna sam sama sebi s ovim postom, ne znam zašto ga uopće pišem.

pozdrav, i idem ja radit trbušnjake da stesam to nagomilano salo od ovog vikenda.

Komentiraj - 6 - Print - # - On/Off

<< Arhiva >>


On/Off


tinchica


22. F. ZG. FER. igraonice.hr
instagram

Writing since 13.11.2005. (10:53)


I must warn you:








čitamo se.

Blue

*trebaju mi novi prijatelji da ih stavim ovdje*


Your brain needs some assistance.

I see the girl I wanna be: riding bare-back, care-free along the shore. If only that someone was me. Fear surrounds me like a fence I wanna break free. All I want is the wind in my hair, to face the fear, but not feel scared. Wild horses I wanna be like you: throwing caution to the wind, I'll run free too. Wish I could recklessly love like I'm longing to I wanna run with the wild horses..
~Natasha Bedingfield - Wild Horses



I'm listed at Blogerica
Free counter and web stats


Credits

· design & base code: *marhina. [dz]
· picture: =vampire-zombie
· thanks: Tutor.Blog