Bolesna duša. Jel ja?
15 komentara; objavljeno 01.11.2009. u 22:56

MartinČo je bubani. Vjerojatno me Đuka zarazila kad sam bila u srijedu sat vremena kod nje, jer me sat vremena nakon toga počelo boljeti grlo. Also divno? Nadasve. :D U četvrtak sam već bila koma, osjećala sam da mi se pogoršava, a u petak sam poslije petog sata jedva stajala na nogama, da bi navečer, nakon šta sam išla kupit karte za New Moon 29.11., jednostavno zaspala čim sam došla doma. U subotu je temperatura bila između 38 i 39, malo više od 37 kada bi popila lupocet. Grlo me boli "ko ludo". Doslovno, užasno me boli kad pričam, kad gutam, kad dišem, a čak i kad ništa ne radim, što uključuje moje grlo, me steže. Ne mogu pogledati u stranu a da ne okrenem glavu, jer me oči užasno bole. Da, bole me oči kad pogledam prema gore, u stranu, prema dolje, al najviše, stvarno najviše kad gledam ulijevo. Danas ujutro sam se probudila u prilično dobrom stanju, iako se temperatura cijeli dan nije spustila ispod 37°C. Maramice se troše kao da ih kupim i bacim u smeće čim izađem iz dućana, cijeli dan sam provela u krevetu, opet. I sutra idem kod doktorice, hvala Bogu. Rekla Đuka da će me vjerojatno ostavit 3 dana doma, pa si ja računam: ak me ostavi 3 dana to znači do četvrtka, pa neće mi valjda reć ajde ti u petak u školu, nego će me ostavit cijeli tjedan doma. Pa to će biti DIVNO. Imat ću tjedan dana da naučim sve zaostatke, neću pisat 4 testa i neću riskirat najmanje 2 odgovaranja. Pa život ne može biti lijepši.

Živi dokaz za gore navedenu tvrdnju je moj redesign OTH CRO 4uma. Stvarno je divno ispalo i izgleda da se svima sviđa, potrošila sam nekoliko sati na to, ali mi nije žao, stvarno je jedan od mojih najboljih radova ikad. I zapravo me taj design ne forumu natjerao da napišem post. Bila sam nekako vesela i sretna jer sam to završila, i boje su sexey i raspolože te i eto.

Sretna nedjelja. I sretan idući radni tjedan

Komentiraj - 15 - Print - # - On/Off

<< Arhiva >>


On/Off


tinchica


22. F. ZG. FER. igraonice.hr
instagram

Writing since 13.11.2005. (10:53)


I must warn you:








čitamo se.

Blue

*trebaju mi novi prijatelji da ih stavim ovdje*


Your brain needs some assistance.

I see the girl I wanna be: riding bare-back, care-free along the shore. If only that someone was me. Fear surrounds me like a fence I wanna break free. All I want is the wind in my hair, to face the fear, but not feel scared. Wild horses I wanna be like you: throwing caution to the wind, I'll run free too. Wish I could recklessly love like I'm longing to I wanna run with the wild horses..
~Natasha Bedingfield - Wild Horses



I'm listed at Blogerica
Free counter and web stats


Credits

· design & base code: *marhina. [dz]
· picture: =vampire-zombie
· thanks: Tutor.Blog