Di je GLINA?!?!?
5 komentara; objavljeno 13.11.2005. u 11:28

Sad baš neću moć neš napravit zato kaj idem u Glinu! Di je to?!?! Ni ja neznam. A baš sam htjela uredit blog i sve, ali tak je uvijek. Ajde ljudi komentirajte i dajte mi koji savjet.....

--------------------
komentirano: 5.1.2008. oko 23 sata

ok, znam da sam stvarno bila uzbuđena što ću napravit blog. Sjećam sa da nisam mogla spavati od uzbuđenja... ujutro kad sam se probudila, poletila sam na komp i otišla na net raditi svoj novi (prvi) blog. Sjećam se da sam dok sam bila u Glini pisala neki sastvak ili nešto, uglavnom, nešto što sam morala za hrvatski. Ajme, sjećam se svih svojih patnji vezanih uz Kataslinića i hrvatski... Grozno...

Ne znam što da pišem... Ništa, izgleda da se moram objeručke obrušit na sljedeći post, i popravit tu užasnu statistiku koja mi jednostavno tjera strah u kosti, ali što ću...

I još se sjećam kak sam imala VELIKI desire za komentarima a fakat nikad nisam nikomu komentirala... hihi

--------------------
komentirano: 30.12.2008. oko 17 sati

opet ja popravljam statistiku. i ne vjerujem. mislim. lako mi je sada reći: kako sam ja bila mala i glupa. ali znam da ću to isto reći za današnje posteve nakon tri godine. i znam da nikada više neću napisati više od jednog posta u jednom danu. i gotovo sam sigurna da će maksimum postova po tjednu biti 3. Ali tko sam ja da to predviđam. samo mogu reći da mi je drago što je iwa otkrila blog. pa da, otkrila, to je za nas tada bilo veliko otkriće. nismo znale ništa. bilo je to vrijeme kada smo još imali blog.hr dizajnove, a ne ove, šajni dizajnerske dizajne sa deviantART fotografijama na njima.

Komentiraj - 5 - Print - # - On/Off

<< Arhiva >>


On/Off


tinchica


22. F. ZG. FER. igraonice.hr
instagram

Writing since 13.11.2005. (10:53)


I must warn you:








čitamo se.

Blue

*trebaju mi novi prijatelji da ih stavim ovdje*


Your brain needs some assistance.

I see the girl I wanna be: riding bare-back, care-free along the shore. If only that someone was me. Fear surrounds me like a fence I wanna break free. All I want is the wind in my hair, to face the fear, but not feel scared. Wild horses I wanna be like you: throwing caution to the wind, I'll run free too. Wish I could recklessly love like I'm longing to I wanna run with the wild horses..
~Natasha Bedingfield - Wild Horses



I'm listed at Blogerica
Free counter and web stats


Credits

· design & base code: *marhina. [dz]
· picture: =vampire-zombie
· thanks: Tutor.Blog