petak, 01.09.2006.

PIT... I TO JE ČEŠKA

Photobucket - Video and Image Hosting

Eto, svekoliko pučanstvo, odo ja put Češkeparty. Putujem kroz Mađarsku u Češku a vračam se kroz Slovačku, Austriju i Sloveniju (kroz nju putujemo onih, toliko puta spominjanih, 10minuta). U samoj Češkoj ostajem četiri puna dana a ostalo kružimo uokolo. rolleyes
Htio sam objavit i novu pjesmu koju sam napisao ovih dana u bolesničkoj postelji ali danas ju jednostavno više nisam našao. Kad se vratim, objavit ću. Baš je dobra, onak seksualno-humorističnog karaktera. kissrofl
I to je to, nisam ja za duge rastanke.smijeh
Žao mi je samo kaj Teutu nisam čopio prije puta da mi kaže nešto jezika al snaći ćemo se nekak.
Budite dobri i slušajte rock & roll.
Pozzz, javim vam se kad se vratim. smokin

Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

- 21:30 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.