ponedjeljak, 24.07.2006.

INFORMACIJE, MOLBE, SNOVI

Otišao ja zamjeniti danas kartu za Stonese. I sad konačno mogu vratiti 500 posuđenih kuna burazu. Gadno je to, kad si dužan... Poslije ovog, moram mu vratit još samo 50kn zbog neke oklade. Al dobro, vratit ću to nekak. Bilo bi lakše da negdje radim. Al kad svi traže studente. Joj, prošlo ljeto je bilo tak super. Radio ja kao konobar na Autobusnom i plaća bila ok. Da sam bar ranije tamo otišao ove godine... Vidio ja da u Donni u Tkači uzimaju konobare i osmjeh mi se pojavio na licu al niš od toga.
Sanjah čudan san... Šećem ja svojim dvorištem u sumrak. Onak, bezveze, bez cilja. Odjednom, ispred mene pojavi se nešto maleno, žuto. Priđem ja bliže kad ono meni kaže: «Ja sam pile 1-3-3-1.» i probudim se ja.
Kako preživjeti današnji dan? Bit na netu ili spavat na kauču? Hm, taf disižn.
E, da, sjetih se nečeg. Ako netko, slučajno ima ili može nabavit «Lutke» na cd-u nek mi se pliz, pliz javi. Hvala unaprijed. I još nešto. Jel zna neko di se može kupit majica od Hard Timea? Bilo koja?
Sliedećih dana slijede zanimljiviji postovi.
Hvala na razumjevanju i do čitanja.
Photobucket - Video and Image Hosting
- 13:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.