petak, 07.07.2006.

MEDO S PORUKOM: I LOVE YOU

Photobucket - Video and Image Hosting
U mojoj sobi prašina,
u mome srcu isto.
Puno je vremena prošlo,
sve mi je pusto...

Ah, to vrijeme...
Jebi ga, brzi leti
Ali nikad, kao lasta
u proljeće se ne vrati.

Sjećam se, dao sam ti jednom
jedan poklon.
Otvorila si ga, zagrlila me
i stavila ga na krevet...

Tamo je bio na sigurnom.
Kao i moje mjesto
u srcu tvom.
Pazila si ga.
Voljela si ga.

Al polako vrijeme prolazi,
ne postojimo više ja i ti.
Otvaraju se samo stare rane,
one iste, jebeno bolne...

Zašto ovo pišem, pitaš se?
Postoji samo jedan razlog...
I želim ti ga reći:

Negdje u mraku, u tvojoj sobi...
Na onom istom krevetu
na medinom piše srčeku:
I love you!
Photobucket - Video and Image Hosting


- 12:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.