time killer. https://blog.dnevnik.hr/timekillah

petak, 24.11.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
super mi je kad su mi oči paralelne sa podočnjacima.

onda sam si lijepa.



baš neka potpuna melankonija. ugodna je i upražnjavam istu sa dragim ljudima koji su isto melankonični.
najveća trostruka čokolada, tj. dvostruka, na tri kata, sva moćna i reže grlo. naprimjer jedna nestle, bilo koja, je posle toga totalna pussy.
i melankonična, ali lijepa muzika. da se smiješ dok slušaš.
i. i. i.

i ajme danas ona baba koja zna točno ko je zadnji došo kod doktorice, sve ko je posle koga, pa njega je zapamtila jer je visok pa se lako zapamti, ali isto tako je zapamtila i najobičniju sijedu ženu žute face u sivom kaputu i malo sivijim hlačama, i sve sve sve je točno znala ko je posle koga pa jebote ženo. smiješna si. sa onim fejk zubićima i ljubazno se smije svima čak je i meni nešto rekla, točnije ona je već jako dugo unutra. onda mi se nasmijala, a kad sam izlazila van i rekla pristojno doviđenja, nije. kako nećeš bit bolesna.

šta je svim tim ljudima?! ne ovima kod doktorice. ne samo ovima kod doktorice.

LJUDI ŠTA VAM JE?!

Image Hosted by ImageShack.us

24.11.2006. u 01:03 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.