Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Opis bloga
Kaktkad vedra, a katkad mrzovoljna razmišljanja o našoj stvarnosti; s vremena na vrijeme korisni, a katkad i sasvim naopaki savjeti


Dosadašnji postovi
* Kako savršenog muža natjerati da pronađe ljubavnicu
* Muškarci koje zrela žena odbacuje NAKON prvog seksa
* Muškarci koje zrela žena odbacuje PRIJE prvog seksa
* Tao Te Ching - o egu i unutarnjem ja
* Tao Te Ching - o kreativnosti
* Tao Te Ching - o žudnji
* Tao Te Ching - uvod
* Kako ostaviti dobar prvi dojam
* Kako motivirati nemotivirane učenike 8
* Kako motivirati nemotivirane učenike 7
* Kako motivirati nemotivirane učenike 6
* Kako motivirati nemotivirane učenike 5
* Kako motivirati nemotivirane učenike 4
* Kako motivirati nemotivirane učenike 3
* Kako motivirati nemotivirane učenike 2
* Kako motivirati nemotivirane učenike 1
* Umijeće ratovanja - 13. poglavlje
* Umijeće ratovanja - 12. poglavlje
* Umijeće ratovanja - 11. poglavlje
* Umijeće ratovanja - 8. poglavlje
* Umijeće ratovanja - 6. poglavlje
* Umijeće ratovanja - 4. poglavlje
* Umijeće ratovanja - 3. poglavlje
* Umijeće ratovanja - 2. poglavlje
* Umijeće ratovanja - 1. poglavlje
* Sun Tzu i Umijeće ratovanja
* Što ste me naučili
* Učenje za mercedes
* Popušeno svjetsko prvenstvo
* Otvori kišobran
* Zauzeti pozitivan stav
* Sve što treba znati naučio sam u vrtiću
* Razumna naređenja
* Jabuka
*Priča o divljim guskama i timskome radu
* Rilke, starica i ruža
*Priča o šalici čaja
*Priča o pacijentu
*Šteta i katastrofa
* Vapaj za stotim majmunom
* Ministri i čovjek koji je hodao po vodi
* Kako funkcioniraju burze
* Minstarski kurikulum
* Kako postati dobar ministar
* Ministarstvo uspješnosti
* Ministarstvo prometnih prekršaja
* Što motivira ministre
* Idealan ministar
* Drumski razbojnici
* Kalmetinom i Dalmatinom
* Kraljevski recep za čokoladu
* Kako ministri trguju
* Kraljevi uče od orlova
* Zeusova podlost s nadom
* Kraljevski zvjerinjak
* Natječaj za ministra
* Kraljevska dilema
* Ministri i detektor laži
* Ne bavite se tričarijama
* Kako umiru ministri?
* Grješni ministri
* Što ministri čuju?
* Nesposobni, gramzivi i lažljivi ministri
* Ne skidaj pogled sa cilja
* Tajna dobrih odnosa
* Što ministri vide?
* Dijeta za ljepotu
* Da ti je pas učitelj
* Gledajući istu sliku...
* Radost davanja
* Plin ministri
* Zdjela svjetlosti
* Spin ministri
* Kuća s tisuću zrcala
* Školjkin poučak
* Kralj bez licence
* Kraljevi i inače tuguju
* Kraljevi na Božić tuguju
* Dvije vreće
* Pobjednici i gubitnici
* Što ministri vjeruju?
* Od čega žive ministri?
* Tri sita
* Tuga je ničiji pas
* Kako uspješno ostati sama

poslije pedeset

nedjelja, 08.11.2009.

Kako motivirati nemotivirane učenike 4

UČENIK JE NEMOTIVIRAN KAD JA VODIM MONOLOG
Djeca su nemotivirana kad im je dosadno, a dosadno im je kad nisu aktivno u nešto uključeni. Monolozi su vrlo česta pogrješka i učitelja i roditelja koji sasvim pogrješno misle da je za komunikaciju važno da porukom prenesu sve što znaju ili žele reći o nekoj temi, ne obraćajući pozornost na to slušaju li ih djeca doista ili ne.
Učenici koji samo sjede, slušaju, zapisuju kad im se kaže da nešto zapišu – nisu doista aktivno uključeni, nego su više ili manje poslušni izvršitelji nekih zahtjeva. Aktivna uključenost pretpostavlja dvosmjernu komunikaciju. Nakon svakih nekoliko minuta moga monologa moraju dobiti priliku da i sami budu aktivni. Nakon svakog zaista važnog podatka o kojem sam govorila mudro je postaviti otvorena pitanja poput: Što ti misliš o tome? Imaš li kakav zanimljiv primjer? Što misliš, što je najvažnije u tome o čemu smo govorili, što svakako moraš zapamtiti? Ima li nešto što o toj temi nismo spomenuli, a željeli biste da i o tome govorimo? Moram pozorno poslušati njihove odgovore, pokušati odgovoriti na njihova pitanja i uzeti u obzir njihove primjedbe. Tada se osjećaju uključeni i žele sudjelovati.

Djeca se žele angažirati. Više vole biti aktivna, nego sjediti i biti pasivni primatelji, objekti moje priče. Bez obzira jesam li učitelj ili roditelj, moja je zadaća da stvorim takvo okruženje koje će djeci omogućiti da budu aktivni i sudjeluju u razgovoru. Većina se učitelja panično boji da će razbijanjem svoga monologa propustiti reći sve što su naumili, da će razgovarajući s učenicima izgubiti dragocjeno vrijeme. U krivu su kad se toga boje. Upravo je u tome problem: moj zadatak učitelja nije da kažem učenicima sve što moraju znati, sve što je važno ionako piše u udžbenicima. Moj je najveći zadatak da učenike uvučem u priču, u temu, da ih motiviram, navedem da to što moraju znati sami pročitaju i prouče, požele zapamtiti.

- 13:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2014 (1)
Studeni 2009 (37)
Veljača 2009 (14)
Siječanj 2009 (28)
Prosinac 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kad prijeđeš pedesetu
Prijeđeš pedesetu i otkriješ da voliš samu sebe i svjesna si da si u fenomenalnom životnom razdoblju: ostvarila si sve svoje velike životne ciljeve, podigla djecu na noge, izgradila karijeru, naučila biti zadovoljna sobom i uživati u životu. Ne pada ti na pamet da si stara.
I jedino što te zapravo zbunjuje je nedoumica oko toga čija je percepcija prolupala: tvoja jer se osjećaš moćno ili svih ostalih koji te polako otpisuju. U svakoj ženi mojih godina nalazi se mlada osoba koja se pita što joj se to, dovraga, dogodilo.