Blogovi koje svakako mrate posjetit!!
*Lea
Tina356
Mica i Kepec
*nina*
Petra356
¤martina¤
Evo samo malo slikica!!! Kliknite na njih da bi ih vidli u većem!
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tu mi se baš slatko smije a Majićkoj i Lesjakici se baš i ne sviđa........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tu se odmara od nečeg samnom... By. tina! hi hi hi
uopće nije hi hi hi neg je ha ha ha koja maštarija!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E ljudi, ak ga upoznate, nemojte mu dat fen u ruke!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E on je meni fakat povjerovo da je kod zubara...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jadan... Vidio je Leu i sad ima noćne more....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovak se mi kezimo kad se kezimo!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kad bi ja to mogla....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jel mi može ko ovo nabavit?!?! PITAM VAS OZBILJNO!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
poglete ovo savršenstvo!! ovak zgledaju na plaži!!!

Image Hosted by ImageShack.us

28.11.2005., ponedjeljak

meni je ovaj blog glup.......

čak je i meni ovaj blog glup!! I nmrem vjerovat da je tako!!! misla sam vam metnut marca terenzia al je on malo isto tupast. i sad ja tu dramim, kaj da ja napravim ovom blogu! mislim ono! već nam se par dana ne javljate a ja rikavam!! A ja sam vam u kazni do 11 dana prije kraja 12 mjeseca, ali mislim da bu ta kazna otišla vrit zato kaj su me već pustili k maši da učim. a i trebala je bit do kraja 12 mjeseca a ja sam uspjela izvuć 11 dana s ''teškim'' pregovaranjem. moš si mislit! ni minutu nisam nikog davila odma je popustio.ja bi htjela zajedno s leom uredit ovaj blog da na nekaj liči!!! i tak ja sad tu pišem kilometarski post umjesto da učim povijest, a sutra pišemo.... a jednostavno mi se nedaaaaaaa!!!! evo vam jedna slika do richiea di je meni zgodan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bla bla bla. ali je chris najzgodniji ma neda mi se opet hostat slike al oću da sljedeće 3 vidite......
na ovoj slici je Izzy sa kratkom kosom........
Image Hosted by ImageShack.us
a ovo su chris i richie zajedno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a moram vam dat i ovu........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...
u radu
...
Free Site Counter
Free Site Counter



Cute Cursors from Dollielove.com