petak, 07.03.2008.

Razocarana sam!!!

Ej ljudi puno vam hvala na komentarima!!!!Kako post glasi ja sam razocarana nije zbog kommova nego zbog nekih ljudi.Svi koji su procitali onaj post znaju da nam je neko trebo doc u goste a nije islismo u drugu skolu samo da njih vidino ali njih nema navodno je ta osoba imala problema sa sponzorima ja u tu pricu nisam povjerovala a neki jesu ucitelj je reko da ce doc 100% ovaj cetvrtak koji je pred nama a to jos neznam a sta se moze? Ewo oš cu malo pisat da nest napisem u mom razredu ima svakakvih cudaka niko nije normalan moja best frendica Marija je na nekom natjecanju iz flaute pa cjeli tjedan nije bila u skoli (blago njoj) a ja sam bila u razredu sa svim cudacima jedino su Hana i Ida normalne sretna vjest da je Ida nakon nekoliko tjedana dosla u skolu!!!Sta da jos pisem jucer je moja isto best frendica koju poznam od 1.godine bila kod mene igrali smo nintendo Will bilo je jako zabavno.E i danas smo imali onaj ples koji je skoro spomenut u svakom postu bilo je kao i uvjek zabavno u jednoj trgovini blizo skole su neke jako fora zvakace gume u obliku cigareta ali ove su jako fora zato sto kad se puhne u nju izađe neki prah pa izgleda ko dim mi se sa tim cigaretama ludiramo mi "pusimo" cigarete pod nastavom a nasa razrednica samo gleda i cudise haha.E moram vam i ovo napisat mi trebamo dobit psa kad moja sestra krene u drugi razred to nece bit jako skoro ali ona vec bira ja imam fobiju od pasa bojim se svakog đukca ali bez zezancije i malog pekinezera jest malo je smjesno ali takva sam kakva sam moa sister bi htjela onog ogromnog Aljaskog Malamuta (kak se pise ) to je meni ljep pas samo na slici moja teta ga ima to je ko vuk grozno.Posto imamo enciklopediju pasa ja sam si izabrala jednog jako jako slatkog peseka (kojeg 100% necu dobit jel se jako bojim) meni je jako sladak zove se "bichon frise" (valda se tak pise) ako neznate o kome je rjec ja cu vam dati par slikica da vidite maloga žukca pa pogledajte
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo jos samo ova anketa!!!

Get your own Poll!



Kommajte i pozzzzzzzzz e još nest oddite TU super kalkulator pozz

- 20:37 - komentari (91) - print - Razocarana sam!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.