petak, 22.02.2008.

Novi post!!!!!!!!!!

Ej ljudi sta ima??? Prvo da se zahvalim na kommovima pa eto HVALA!!!! Kako je ovaj tjedan bio dosadan headbangheadbangheadbang nista novog morala sam spremat sobu burninmadburninmada to mrzim ali razlog je bio jer mi dolazi frendica jer radimo zajedno projekt za engleski.
Evo da vam kazem cijeli opis danasnjeg dana prvi sat smo imali glupi predmet a rijec je o povijesti to jednostavno mrzim pisali smo test headbangheadbang ok mislim da cu dobit tri hahahaha ma briga me.Poslje smo imali glupi i jadni hrvatski dobila sma 3 iz testa haha ali zato sam dobila (5) petttttt iz lektire koje sam prepisala od frendica hahaha ali bitno je da je 5 hehe. Poslje smo imali njemacki bilo je fora nest spo brbljali na njemackom itd.Poslje imali smo matematiku bilo je prilicno dobro dobila sam (5)pet iz testa aha pa me je prozvala da odgovaram a meni se odmah smracilo pred ocima zato sto mrzim biti pred plocom i uvjek mi mozak zablokira haha nista nisam skoro znala trebala sma dobit 2 ali mi je poklonila 4 haha pa smo imali glupi glazbeni koji jednastavno nepodnosim glupi ucitelj uvjek mene prozove kad nesta novo ucimo da kazem sta je to ....... a ja sam jedina cura iz razreda koja nejde u glazbenu skolu bangbangbang. Ali super je to sto imamo ples yey!!!! Obozavam ga ja i Ida smo isli u nabavku za ples da imamo sta zderat kupili smo si male nutelle hehe pa smo žderali cak sam kupila i pecivo i mislila sma si namazat pecivo nutellom ali Ida i cuke rekli su mi da se neblamiram pa nisam haha poslje skole i plesa moja best frendica Hana i ja smo isli kod mene da napravimo projekt za engleski pa smo radili (bolje receno ona je radila a ja ljencarila haha) Ja sam napisala naslov i još jednu stranicu a Hana sve ostalo bilo je zabavno hehe posto nemam printer u svojoj sobi isla sam kod mame da slike isprintam haha oja bakica je bila na racunalu hehe pa sam ju morala terat haha joj zabunom sam jojo izasla iz nekog programa pa se derala na mene pa kaze baba stisni ovo stisni ovu kockicu ovaj kruzic itd. ja sam pukla od smjeha hahaharoflroflroflrofl Ewo ovo je moj post kommajte ga i citamo se hehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 19:49 - komentari (193) - print - Novi post!!!!!!!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.