petak, 08.02.2008.

Novi post!!!!!!!! Hahaha!!!!!!!!!!!!!!!

Ej bok ljudi!!!!!!!! Sta ima kod vas kod mene svasta.HAHA!!!!!!!!! Prvo da se svima zahvalim na kommovima puno vam HVALA!!!!!!!! Ewo kod mene ima svasta haha evo prvo pocnimo od subote, taj dan su se u nasem gradu održavale maskare bilo je fora maski i nekih glupih ali bilo je zabavno bila sam sa Ivanom u dvorani dok su maskare plesale itd. pa samo ja i ivana isli na biljar sa Dinom i Matiom bilo je fora samo sto smo izgubili kad je specialna ivana ubacila crnu loptu prije vremena burninmadburninmad ali bilo je opet zakon!!!!!!!! U nedelju smo imali goste tata mi imo rođendan pa su dosli kumovi bilo je fora samo da me moja sestra i mala Tara nisu nervirale isle su mi tolko na živce da sam poludilapuknucupuknucupuknucu!!!!!!!!!!! Onda opet ponedeljak glupa škola ok bilo je cooool išli smo u kino (bar nije bilo nastave) gledali smo film začarana svima je to bilo fora a meni je bilo jako glupo i dosadno malo jadno po meni princezica je izasla iz bajke u pravi svjet vov kako jadno!!!! U utorak moj najgluplji dan u skoli headbangheadbangheadbang imali smo njemacki i da nepovjerujes bilo je jako zabavno odgovarali smo ja sam dobila +4 ali uciteljica nije jako gnjavlia a ni ja ucila haha!!!!!!!!!! U srijedu smo pisali lektiru iz hrvatskog haha samo je Hana procitala lektiru bar tak mislim jel samo je ona pisala odgovore a svi ostali prepisivali bilo je bas fora!!!!!!!!!!!! Četrtak je jedan jako zabavan dan zato jel imamo informatiku na kojoj se samo igramo nista neradimo samo gledamo blogove!!!! Petak to jest danas je bilo zakon petak mi je naj dan u skoli jako je zabavno (bilo bi bolje bez povjesti ali sta se može !!!
Ewo to je to od mene danas mi je bilo fora a ako je vama moj post isto fora onda puno kommajte!!!!
POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.