subota, 12.01.2008.

Ej praznici su gotovi!!!!

Ewo praznici su gotovi crycrycryheadbangheadbangheadbangcrycrycry ali nema veze i u skoli je zabavno (ponekad) jedva cekam da opet vidim sve frendice!!!!
E pa da dugo nisam pisala post nisam imala vremena nist cak ni pisat post!!!!!!!!!!!!
Nist posebno nisam radila!!!!! Ja i moja frendica Tess smo bili na bazenu bilo ja jako zabavno!!!!!!!!!!!sretansretansretansretan
Kod mene nista novog sve po starom sve ko i prije!!!!!!!!!!!

E pa da PUNO HVALA SVIMA KOJI SU KOMMALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Molim vas da mi oprostite jer nisam nikom kommalabangbang

Ovo je kratak post pa nist idem javim vam se u petak mislim da cu onda imati vise stvari da napisem!!!!!!!!!!!!!!

POZZnaughtynaughtynaughtynutnutnutnaughtynaughtynutnutnut

- 17:37 - komentari (273) - print - Ej praznici su gotovi!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.