ponedjeljak, 31.12.2007.

Ej zadnji post!!!!!!!!!!!!

Ej zadnji post u ovoj godini!!!! Prvo da se zahvalim na komentarima HVALA!!!!!!!!!!
Bili ste jako dobri ove godine i puno ste mi kommali!!!!!!
E da ja sam ti napravila blog sa dizzovima nisu bas neki ali tek sam ih pocela radit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kod mene osim toga ima novog bila sam kod bake sa svojim sestricnama nije bilo bas jako lose ali ok. Gledali smo filmove, crtići, serije itd. ali kod nas je jos uvijek snjeg janjkali smo se jurili na sanjkama i grudali se bilo ja jako zabavno!!!!!!!!!!!!!!!
E a sada idem ja jer mi se neda još puno pisat pa cu vam rec kommajte mi moj blog i moj novi blog sa dizzovima!!!!!!!!!!

A sada se idem spremit za novogodisnji porty kommajte i pozz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
coolcoolcoolroflroflkisskisskissnaughtynaughtynaughtynutnutzujopjevapjevalaze
thumbupthumbuppartypartypartypartywavewavewavenonobanggreedywavethumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.