utorak, 25.12.2007.

SRETAN BOŽIĆ!!!!!!!!!!!!!!!

Ej ljudi kako ste vi??? Jel se pitate zasto tako rano pisem post(sada je 8:00 sati)??? Ako da pisem tako rano jel se nisam mogla docekat da vidim poklone od djeda mraza!!!!!! Dobila sam svoju želju ja sam htjela pribor za crtalje u kojem se zalaze tempere,vodeme bojice,drvene bojice,pastele,krede,kistovi,paleta, i tri velika platna za crtanje!!!! Osim toga sam dobila veliki paket Bajadere koju sam napola pojela i još sam dobila pare da si nesta kupim!!!!!!!
Kod mene nista novo samo sto danas idem kod bakice na rucak to mi je najgore za božić!!!!!!!
Ali dobro je to sto i kod bake dobijemo poklone!!!!!!!!!
E još nešta jucer sam bila kod jedne cure koja je kod nas prije radila kodnje smo kitili bor ukrasavali njenoj mami trgovinu a kada smo vidjelo da snježi vani ko ludo uzeli smo sanjke i sanjkali smo se sat i pol kada smo dosli do kuce bili smo svi mokri popili smo čaj i onda su nam dišli roditelji(bila sam sa sestrom).

ETO JA NEMAM STA ZA NAPISATI SVIMA ŽELIM SRETAN BOŽIĆ!!!!!!!!

P.S. Ej ljudi puno vam hvala na svim komentarima kommajte i dalje tako puno božić je vrijeme darivanja pa darujte malo više komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EWO VAM MALO SLIKICA!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.