subota, 15.12.2007.

Ej ljudi kodnas pada snjeg!!!!!!!

Ewo kako naslov kaze kod nas u Daruvaru pada snjeg i jako puno ulice se jako sklizu pa auti sporo voze jucer kada sam isla sa holubicke bila je cijela kolona prema brdu niko od auta se nije mogo popet bože!!!!!!! Snjezilo je na sve strene i bilo jako jako zima!!!!!!!!!!!

EJ MORAM JOS NEST RECI!!!!!!
Ja se jako grozno osjecam imam neku koznu infekciju pa bradi ko neki pristici bljak!!!!!
I zbog toga sam isla u Viroiticu kod dermatologa ili sta je to uglavnom neki doktor za kozne bolesti!!!
Dobila sam jedan grozan ljek i neku kremu i ako mi to eprode za 10 dana moram na testiranje na sta sam alergicna da bar budem na njemacki kak mi ta baba ide na zivce moja frendica Laura se okrenula prema meni i odma ona nas ponizi pred cijelim razredom a nista nismo napravile izmisli pricu kako se ja i ona volimo smijati uciteljima kak je glupa mi se njoj nismo smijali nego nekoj usranoj pjesmi, uciteljica je odvine do daske cijela skola ori bum,bum,bum taka je ta pjesma MRZIM NJEMACKI!!!!!!!!!!!
burninmadburninmadburninmadburninmadpuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu

EJ DANAS IDEM NA ROĐENDAN!!!!!!!
Danas idem na rockas kod Klare biti ce luno jedva cekam da se malo zabavim, Tess je rekla da cmo snimati neku seiju prije smo snimali i kada smo gledali smijali se ko ludi!!!!!

roflroflroflroflnutnutnaughtynaughtyroflroflnaughtynaughtyroflroflnutnut

I JOS NEST!!!!!
Jedva cekam utorak ne zbog njemackog i engleskog neg zbog nastupa!!!!!!!!!
Nasa skola organizira bozicni nastup skoro cijela skola nastupa ja nastupam u holubicki i u glupom zboru!!!!!!!!!!! Drzite mi palceve da sve dobro prode!!!!!!!
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

SVIMA SE ZAHVALJUJEM!!!!!!
Svima se zahvaljujem koji su jako puno komentirali i komentirajte dalje pozz!!!!!!!!!!!!
wavewavewavewavewavemahmahmahwavewavemahmahmahwavewavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.