srijeda, 21.11.2007.

Evo dosadno mi pa cu pisat post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo meni je jako dosadno pa pisem post imam sta za radit ali mi se neda ucit niti spremat soba!!!!!!!!!
Moji starci danas imaju 15.godisnicu braka!!!!!!!!!!!!!kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
Evo da nest pametno napisem danas u skoli je bilo onako ok imali smo 2 sata matematike 2 sata hrvatskog jezika pisali smo "1.školsku zadaću" kak je to dosadno morali samo opisivat najboljeg prijatelja ili prijateljicu sestru ili brata ja sam svoju najnaj frendicu Mare, onda samo imali tjelesni igrali samo kosarku i igrali samo timski pobjedili samo vodili smo 18:8 kak znamo dobro igrat, onda samo imali glupi glazbeni koj glup predmet skoro cijeli razred ide u glazbenu skolu osim mene i mene glupi ucitelj uvjek prozove da radim ono ta tate i te gluposti kak to mrzim kada je zvono zazvonilo spakirala sam se i krenula ali su me frendice sjetile da imamo glupi jako glupi zbor pjevali smo neku glupu češku pjesmu sa kojom trebamo nastupat ja nist neznam samo neku jadnu kiticu koja u prevodu znaci nekak ovak:"bježi prsten bježi po ledu,dajte mi gospođo koledu" kak je to jadno i mi to moramo znat a sada kad vam vratim komentare idem ucit jel sutra pisemo test iz zemljopisa!!!!!!!!!!!!!bangbangbangburninmadburninmadburninmadbangbangbangburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangheadbang
Pozzzz i puno puno jako puno komentirajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.