< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na mom blogu možete pročitati sve o meni,mojim prijtateljima,prijateljicama...nadam se da će vam se svidjeti i da vam ne bude dosadno čitajući!!!!!!!
...Tihana



Blogovi koje čitam

Tena...čini se ok
Tomi i Kruno...ma super su,mada vole zezat ljude
monika;-) - Ivonina prijateljica
cure iz sedmog) - Lidija,Maja Suzy i Mateja
katarina;-) -bivši 8. razzz
Manuela i Tajana-) - moje super prijateljice
jacquec ;-) - super pjevač
Lana ;-) - super pjevačica
TEEN - naj časopis
Antonia...frendica iz razzza
Anja....super cura
Martina i Mateja...moje oke frendice
Martina...ko i Anja
Matea...moja sestrična
Tena i Danijela...super

O meni.........

Ime: Tihana mah
Nadimak: Tina, Tihić....
Godine...15 godina...
Rođena sam...14.09.1993. u ZG
Razred...1. j. (farmaceutska)
Živim u... Sokolovcu (kraj KC)
Frendice... Martina, Jasmina, Viki,Dalija,Tonk,a Sara,Dorotea,Tajana, Tihana, Marina H., Manuela, Silvija, Antonija,Kika....
Frendovi... Majkl,Matija K Zvonimir,Marko, Cmrk, Tomislav M, Stjepan, Danijel G.,Rafo Hrvoje.I ,Goran, Mario,Darko, Tomi, Kruno, Marko.....
Volim... dobru glazbu,internet,pizzu,obitelj,životinje,more....ponekad školu
Ne volim...umišljene ljude,dosadu...čekanje,samoću,zatvoren prostor burninmad
Naj boja...crna i rozna
Naj jelo...pizza
Naj piće...voda
Naj osobina...brbljavostsmokin
Naj predmet...paaa neznam...slobodni sat, hahaha
Naj pjesma... Zlatne godine,Volim te, Ljubila sam kao mala,Preboli me,Nije htjela,Neka bude zauvjek, Stradam, Ja, ja ,ja, ma puno ih ima...
Naj pjevačica...Britnay, Shakira, Maja Š., A. Šola Lana...itd...ma sve slušam
Naj pjevač...Sandi, Alan Hržica , Toše Proeski...Kemal Monteno.....
Naj serije...Bitange i Princeze, ZAKON BRAĆE, Uvod u anatomiju
Naj filmovi...John Q, U potjeri za zavodnikom, samo nebo zna (odmah se sjetim zvonimira i martine..hahaha), Speed,Tjelesna straža, Veliki pogodak,Željna slobode,GLITTER itd
Naj emisija... Big Brother, Genijalci....farma
Naj glumac...Will Smith,Rene Bitorajac,Wentvor Miller...Keanu Reeves, Max Beesley
Naj glumica...Asheli i Mary-Kate Olsen
Naj grupa...Leteći odred,Colonija,PCD , Prljavo kazalište
Naj profe...E. Čokonaj a iz osnovne Korkut , i Iva Žaja

e da, znam da sam u kineskom horoskopu : smeđi medvjed ...hahaha

Image Hosted by ImageShack.us

...ovo sam ja :)))
MSN: tihana5@hotmail.com
icq : 391 515 698

Image Hosted by ImageShack.us


...slikice iz mojeg najboljeg filma, a to je glitter...inače po vrsti je : romantična drama... moram priznat da dok sam ga gledala da sam se na kraju tak plakala...(hahaha,stvarno)crycry...a šta ću...takva sam...

Image Hosted by ImageShack.us


glavni glumci :Max Beesley I Mariah Carey

Image Hosted by ImageShack.us


Mariah Carey

Image Hosted by ImageShack.us


Max Beesley

Image Hosted by ImageShack.us

..oni dvoje

Image Hosted by ImageShack.us


...Max kao dj

Image Hosted by ImageShack.us


..mariah

Neke super pjesme :):):)

Antonija Šola – Gdje je srce tu je dom

Ne trebam ja četiri strane svijeta
sve su tu
čuvam ih majko moja u srcu
gdje je srce majko tu je dom
sa tobom

Ljevo je srce moja ljubav,
moja bol, desno je stijena
čvrsta ruka život moj
ovo je moja zemlja moji svi
ali u srcu majko on je jedini


Ne trebam ja četiri strane svijeta
sve su tu
čuvam ih majko moja u srcu
gdje je srce majko tu je dom
sa tobom

Ljevo je srce moja ljubav,
moja bol, desno je stijena
čvrsta ruka život moj
ovo je moja zemlja moji svi
ali u srcu majko on je jedini

Lijevo u srcu su moji najdraži
Desno su prijatelji moji najbolji ovo
Je moja zemlja moji svi
Ali u srcu majko
ON JE JEDINI....

Image Hosted by ImageShack.us


DVA SRCA I JEDNA LJUBAV

Ti i ja smo isti
ma sasvim prejaki
za ljubav su neki slabi
drugi prejaki
ne znam biti sretna
kad ti si nesretan
jer si svjetlo
što mi noću zna donijeti dan...

ref.
Dva srca i jedna ljubav
to je dovoljno za sreću
ništa drugo osim tebe
ne trebam, ne želim, neću

Dobro si u svijetu lošeg prepunom
samo ti me činiš sretnom
činiš potpunom
ne znam biti sretna kad ti si nesretan
jer si svjetlo sto mi nocu zna donijeti dan

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-03

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

I AM NOT A GIRL NOT YET A WOMAN

I used to think
I had the answers to everything
But now I know
Life doesn't always
Go my way, yeah...
Feels like I'm caught in the middle
That's when I realize...

[Chorus]
I'm not a girl
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While I'm in between

[Verse 2]
I'm not a girl
There is no need to protect me
Its time that I
Learn to face up to this on my own
I've seen so much more than u know now
Don't tell me to shut my eyes

I'm not a girl
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While I'm in between
I'm not a girl
But if u look at me closely
You will see it my eyes
This girl will always find
Her way

I'm not a girl
(I'm not a girl don't tell me what to believe)
Not Yet a woman
(I'm just tryin to find the woman in me, yeah)
All I need is time (All I need)
A moment that is mine (That is mine)
While I'm in between

I'm not a girl
Not yet a woman
All I need is time (is All I need)
A moment that is mine
While I'm in between
I'm not a girl
Not yet a woman

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-03


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Tose Proeski
Igra bez granica


Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zalijepe

Ref.
Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31


ZLATNE GODINE

Noć bez zvijezda, gradovi bez imena i moja sjećanja
Tragovi kočenja na cestama što vode do neba
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do sna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti

Zlatne godine i duge sjene
Pomoli se za naše vrijeme
Jednu svijeću ljubavi
Zapali za mene

Hladna kiša moje noći umiva tvojim suzama
Nije život posuo sa ružama sva moja sjećanja
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti.

Tose Proeski
Ubijas me usnama


Tvoje ime necu spomenuti nikad vise
a bila si svjetlo, moja duga poslije kise
sve je bilo bajka, kao dodir tvoga tijela
sada igras kvarno, a to stvarno ne bi smjela

Kao ti, niko tako jako ne ljubi
priznajem bojim se, opet necu znati
s' tobom biti i prestati

Ref. 2x
Ubijas me usnama, znam te ja
za to si rodjena
ne znam da ti odolim i oprostim
bar da te ne volim

Uzalud me trazis, mene vise nema za te
dao sam ti sebe, cekao te duge sate
boljelo me jako, al' ti nikad necu reci
to je stara prica kada dodje neko treci

Kao ti niko tako jako ne ljubi
priznajem, bojim se, opet necu znati
s' tobom biti i prestati

Ref. 2x


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-03



DO KRAJA

Briga me kad netko mi sudi
Netko uvijek mrzi, a netko ljubi
I nije neka zagonetka
Da svi smo samo mali, obični ljudi

Jedan dan sam kiša, drugi dan sam kap
Jedan dan sam rijeka, drugi dan slap
Takva sam kakva sam
Al' idem do kraja

I da kunem i da molim, to ne bi bila ja
Da glumim neke drame, ne nikada
Ja grizem, ja se borim do zadnjeg koraka
Kad gori, neka onda gori do kraja

Ne gledam u crte sa dlana
Netko živi život, a netko ga sanja
I nije neka zagonetka
Da svi smo dio čudnih ironija

Jedan dan je dosta, drugi dan bih još
Jedan dan je dobar, a drugi je loš
Takva sam kakva sam
Al' idem do kraja

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

KAD SKLOPIM OĆI


O tebi vijesti sve će rjeđe srcu stizati
a ja ću dane k'o djerdane tuge nizati
niti glasam niti pismo
valjda tako skupa htjeli smo

Ref.
Svaki put kad sklopim oći
ćini mi se da ćeš doći
da korake tvoje čujem, povjerujem
laž je kao otrov , samu sebe trujem


Usne su nijeme al' se vidi sve iz pogleda
to poraz moj je i još jedna tvoja pobjeda
niti glasa, niti pismo
valjda tako skupa htjeli smo

Ref.

Svaki put kad sklopim oći
i ćini mi se da češ doći
k'o da večer malo više zamiriše
na poljupce tvoje
i na prve kiše, i na prve kiše

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31

ONA

Mislila sam s tobom
doći će mi sreća,
a u meni nesigurnost
postaje sve veća.
Tko još pored mene
u tvojem srcu živi,
i nije mi svejedno
jer pred Bogom mi smo krivi.

REF.
Ona već odavno
nije tu,
ali ja ju osjećam,
živi u svojem vremenu,
a ja te na nju podsjećam,
ti i ne slutiš
kako je meni,
živjeti u njenoj sjeni,
kada znam da sve što sada imam,
dugujem toj ženi.

Mislila sam nova
staru ljubav briše,
to s nama nije slučaj
na tvom licu piše.
Mi živimo u troje,
ali brojimo se dvoje,
njenim imenom me zoveš kao da je moje.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot with unknown at 1969-12-31


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

JENNIFER LOPEZ - QUE HICISTE

Ayer los dos sońbamos con un mundo perfecto
Ayer a neustros labios les sobraban las palabras
Poque en los ojos nos espiábamos el alma
Y la verdad no vacilaba en tu mirada

Ayer nos prometimos conquistar el mundo entero
Ayer tú me juraste que este amor seria entero
Po rque una vez equivocarse es suficiente
Para aprender lo que es amar sinceramente

żQue Hiciste? Hoy destruiste con tu orgullo la esperanza
Hoy empanaste con tu furia mi mirada
Borraste toda nuestra historia con tu rabia
Y confundiste tanto amor que entregaba
Como permiso pasa así romperme el alma

żQue Hiciste? Nos obligaste a destruir las madruganas
Y neustras noches las ahogaron tus palabras
Mis ilusiones acabaron con tus falsas
Se te olvido que era el amor lo que importaba
Y con tus manos derrumbaste neustra casa

Mańana que amanezca un día neuvo en mi universo
Mańana no veré tu nombre escrito entre mis versos
No escucharé palabras de arrepentimiento
Ignoraré sin pena tu remordimiento

Mańana olvidare que ayer yo fui tu fiel amante
Manana ni siquirea habrá razones para odiarte
Yo borrare todos tus suenos de mis suenos
Que el viento arrastre para siempre tus recuerdos

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05

Shakira feat. Wyclef Jean - Hips don't lie

Ladies up in here tonight
No fighting, no fighting
We got the refugees up in here
No fighting, no fighting

Shakira, Shakira

I never really knew that she could dance like this
She makes a man wants to speak Spanish
Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection

Hey Girl, I can see your body moving
And it's driving me crazy
And I didn't have the slightest idea
Until I saw you dancing

And when you walk up on the dance floor
Nobody cannot ignore the way you move your body, girl
And everything so unexpected - the way you right and left it
So you can keep on shaking it

I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I am starting to feel you boy
Come on lets go, real slow
Don't you see baby asi es perfecto

Oh I know I am on tonight my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection
Shakira, Shakira

Oh boy, I can see your body moving
Half animal, half man
I don't, don't really know what I'm doing
But you seem to have a plan
My will and self restraint
Have come to fail now, fail now
See, I am doing what I can, but I can't so you know
That's a bit too hard to explain

Baila en la calle de noche
Baila en la calle de día

Baila en la calle de noche
Baila en la calle de día

I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You know you got me hypnotized
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

Senorita, feel the conga, let me see you move like you come from Colombia

Mira en Barranquilla se baila así, say it!
Mira en Barranquilla se baila así

Yeah
She's so sexy every man's fantasy a refugee like me back with the Fugees from a 3rd world country
I go back like when 'pac carried crates for Humpty Humpty
I need a whole club dizzy
Why the CIA wanna watch us?
Colombians and Haitians
I ain't guilty, it's a musical transaction
No more do we snatch ropes
Refugees run the seas 'cause we own our own boats

I'm on tonight, my hips don't lie
And I'm starting to feel you boy
Come on let's go, real slow
Baby, like this is perfecto

Oh, you know I am on tonight and my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
The attraction, the tension
Baby, like this is perfection

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05


MALENA

Malena, noćas srusio se svijet..
malena, sve je tako glupo bez tebe..
sad kad je stvarno kraj,
Bože, snage mi daj..
samo da prođe ova noć..
tako prokleto sam čekam novi dan,
prvi četvrtak bez tebe..


Malena, oduvijek si znala tko sam ja
malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe, samo da znaš..
sve me ljube ko ti, sve mi lažu ko ti
i sve su moje, a tako sam sam..


Malena, kako ću bez tebe sutra
malena, falit će mi s tobom jutra..
ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena..
Malena, noćas srusio se svijet

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05

Leteći Odred:
Sanjao sam moju Ružicu


Sanjao sam moju Ružicu,
palila me je ko šibicu.
Sanjao sam ruke njene,
da je sada pored mene
gorio bih kao vatra olimpijska.
Pisao sam mojoj Ružici,
a u pismu marke, dolari.
Dao bi joj sve najbolje
samo nek je dobre volje
ne bih više tužan bio ja.

Pjevali smo stare pjesme,
radili i što se ne sm'je,
ali nikad nismo varali.
Voljeli smo staro mjesto,
odlazili tamo često
gdje smo prvi put se ljubili.

Sanjao sam miris kestena,
na papiru tajna pisana.
Sanjao sam miris zime,
a na usni njeno ime
nikad više neću reći ja.
Jer pisala je meni Ružica:
«mogu ja bez tvojih dolara»
Ma trebaju mi ruke radi,
da me griju kad zahladi.

Pjevali smo stare pjesme,
radili i što se ne sm'je,
ali nikad nismo varali.
Voljeli smo staro mjesto,
odlazili tamo često
gdje smo prvi put se ljubili.
Image Hosted by ImageShack.us

Rihannna
...Umbrela


When the sun shines
We’ll shine together
Told you I'll be here forever
That I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella

You can run into my Arms
It's okay don't be alarmed
(Come into Me)
(There's no distance in between our love)
So Gonna let the rain pour
I'll be all you need and more
Because ...

When the sun shines
We'll shine Together
Told you I'll be here forever
That I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella

Danijel Beni
....Anđeo čuvar


Sad kad te nema
Sad kad nisi više tu
Tek sada znam što si mi značila
Ti si bila na mojoj strani ,samo ti
Kad mi je bilo najljepše
Kad mi je bilo najteže
Ti si bila ovdje na mome ramenu
Moj vjerni anđeo čuvar u dobru i u zlu...

Hvala ti i oprosti za sve
Ja nisam tebe vrijedan i ne zaslužujem te
Tek sad kad te nemam
Tek sada znam da si ti
Moja najveća ljubav i prijatelj najbolji
Hvala ti...

Znam da je kasno,
Znam da je prekasno za sve
I znam da se vrijeme vratit nemože
Al želim da znaš
Žao mi je sad što sam te povrijedio
Sad bi sve promjenio
Jer samo ti si bila uz mene dok sam padao
Samo ti si bila tamo
Tamo,kad sam plakao

BRITNEY SPEARS
"I'm A Slave 4 U"



I know I may be young, but I've got feelings too.
And I need to do what I feel like doing.
So let me go and just listen.

All you people look at me like I'm a little girl.
Well did you ever think it be okay for me to step into this world.

Always saying little girl don't step into the club.
Well I'm just tryin' to find out why cause dancing's what I love.

Get it get it, get it get it (WHOOOA)
Get it get it, get it get it (WHOOOOOA) (Do you like it)
Get it get it, get it get it (OOOHHHH) (This feels good)

I know I may come off quiet, I may come off shy.
But I feel like talking, feel like dancing when I see this guy.

What's practical is logical. What the hell, who cares?
All I know is I'm so happy when you're dancing there.

I'm a slave for you. I cannot hold it; I cannot control it.
I'm a slave for you. I won't deny it; I'm not trying to hide it.

Baby, don't you wanna, dance upon me,
(I just wanna dance next to you)
To another time and place.
Baby, don't you wanna, dance upon me,
(Are you ready)
Leaving behind my name, my age.
(Lets go)

(Like that)
(You like it)
(Now watch me)

Get it get it, get it get it (WHOOOA)
Get it get it, get it get it (WHOOOOOA)
Get it get it, get it get it (OOOHHHH)
(Panting)

I really wanna dance, tonight with you.
(I just can't help myself)
I really wanna do what you want me to.
(I just feel I let myself go)

I really wanna dance, tonight with you.
(Wanna see you move)
I really wanna do what you want me to.
(Uh Uh Uh)

Baby, don't you wanna, dance upon me,
(I just wanna dance next to you)
To another time and place.
Baby, don't you wanna, dance upon me,
(Are you ready)
Leaving behind my name, my age.

I'm a slave for you. (Take that) I cannot hold it; I cannot control it.
I'm a slave (It just feels right) for you. (It just feels good)
I won't deny it; I'm not trying to hide it. (Baby)

Get it get it, get it get it (WHOOOA)
Get it get it, get it get it (WHOOOOOA)
Get it get it, get it get it (OOOHHHH)
(Panting)

Get it get it, get it get it (WHOOOA)
Get it get it, get it get it (WHOOOOOA)
Get it get it, get it get it (OOOHHHH)
(Panting)

I'm a slave for you. (Here we go now)
I cannot hold it; I cannot control it.
I'm a slave for you. (Here we go) I won't deny it, (Yeah)
I'm not trying to hide it.

BRITNEY SPEARS
Oops!.. I Did It Again


Oops!.. I Did It Again!
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah

I think I did it again
I made you believe we're more than just friends
Oh baby

It might seem like a crush
But it doesn't mean that I'm serious
'Cause to lose all my senses
That is just so typically me
Oh baby, baby

:Chorus:
Oops!...I did it again
I played with your heart, got lost in the game
Oh baby, baby
Oops!...You think I'm in love
That I'm sent from above
I'm not that innocent

You see my problem is this
I'm dreaming away
Wishing that heroes, they truly exist
I cry, watching the days
Can't you see I'm a fool in so many ways

But to lose all my senses
That is just so typically me
Baby, oh

:Chorus:
Oops!...I did it again
I played with your heart, got lost in the game
Oh baby, baby
Oops!...You think I'm in love
That I'm sent from above
I'm not that innocent

Yeah yeah yeah yeah yeah yeah
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah

"All aboard"
"Britney, before you go, there's something I want you to have"
"Oh, it's beautiful, but wait a minute, isn't this...?"
"Yeah, yes it is"
"But I thought the old lady dropped it into the ocean in the end"
"Well baby, I went down and got it for you"
"Oh, you shouldn't have"

Oops!...I did it again to your heart
Got lost in this game, oh baby
Oops!...You think that I'm sent from above
I'm not that innocent

BRITNEY SPEARS
Overprotected

Say hello to the girl that I am
You gonna have to see through my perspective
I need to make mistakes just to learn who I am
And I don't wanna be so damn protected

There must be another way
Cause I believe in taking chances
But who am I to say
What a girl is to do, God I need some answers

What am I to do to win my life
(You are fine and I don't worry)
How am I supposed to know what's right
(You just gotta do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected

I tell them what I like, what I want, and what I don't
But every time I do, I stand corrected
Things that I've been told
I can't believe what I hear about the world
I realize I'm overprotected

There must be another way
Cause I believe in taking chances
But who am I to say
What a girl is to do, God I need some answers

What am I to do to win my life
(You are fine and I don't worry)
How am I supposed to know what's right
(You just gotta do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected

I need time, I need space

I don't need nobody telling me just what I wanna
What I'm, what, what, what I'm gonna do about my destiny
Nobody's telling me just what I wanna do
I'm just so fed up of people telling me to be
Someone else but me

What am I to do to win my life
(You are fine and I don't worry)
How am I supposed to know what's right
(You just gotta do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected

I don't need nobody telling me just what I wanna
What I'm, what, what, what I'm gonna do about my destiny
Nobody's telling me just what I wanna do
I'm just so fed up of people telling me to be
Someone else but me

What am I to do to win my life
(You are fine and I don't worry)
How am I supposed to know what's right
(You just gotta do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected




Create yours at BlingyBlob.com!



Cursors















utorak, 22.04.2008.

Marinin rođendan

Ej mah....evo da vam se malo javim...prošli tjedan me je Marina pozvala na rođendan, no sumnjala sam u to da ću ići jer tamo nije pozvala još ove neke frendice iz mog razreda, paaaa.....no ipak da ne odbijem, odlučila sam otići i vjerujte mi nisam pogrješila.smijehsmijeh....u subotu prije podne odlučila sam otići po poklonćić u grad, a usput sam si kupila i patike,baš su ljepe ; najkice...jeeee thumbupthumbup....i tak kupila sam poklonćić, patike i otišla doma gdje sam se polako počela spremati za rođendan.
Oko pet sati (17h) mama me odvezla do njene kuće (Marinine) jer se meni ljenčini naravno nije dalo pješaćiti...hahaha....no dobro nećemo sada o mojoj ljenosti...hahaha....Na rođendanu nije koga nije bilo, ...evo neke ću nabrojiti ko je sve tamo bio.... : Dalija, Marina, Tajana K. , Kika, Petra, Irena, Maja, Tomi, Majkl, Ivan S., Matej P., Klarić, Tomislav B., Kruno R., Stjepan, Zvonimir, Marko K. I B., ja, smijehsmijehsmijehsmijeh.....mislim da sam sve nabrojila...ak koga nisam ; soooory.....Najviše sam tamo plesala i zafrkavala se sa Kikom ali i sa ostalima.... SVI su na svoj neki način suuuper....neke najsmješnije izreke su mi bile dok je Ivan rekao Kiki da sliči na onu Alin ili kak se već zove, ona kaj je ispala iz hrv. top modela.(još prije)...ili dok je Tomi pričao kak sutra ide Zvonimiru na rođendan (sljedeći dan) a ovaj ga je već slavio,ili dok je on rekao da šta je nama,jel je došao tu glumiti medicinsku sestru...super mi je bilo dok su Tomislav B i Krnjak plesali...hahahaha.... papali smo šunku,špekeca......salame svakakve, sireke...itd....pili sokove,vino,bambus partypartypartyparty.....neznam šta bih rekla osim da mi je ovo jedan od najboljih rođendana na kojem sam bila....pjevali smo, plesali....sve sssuuupppeeeerrrr....inače dobila sam dopuštenje da ostanem do dvanest no moji roditelji su dobri (hahaha) pa nisu vikali jer sam došla oko jedan, jedan i petnest....
A sada želim uputiti svima pozdrave sa rođendana : Za početak Marini (slavljenici), Daliji i maloj Ivoni(marininim sekama), pa njenim roditeljima koji su baš zakon, baš su dobri ljudi ...pa Tajani K i Ivanu S (hahaha,svi znaju zašt sam ih tak zajedno napisala,hihihihi), pre ludoj Kiki smijeh koju sam još bolje upoznala i skužila kako je ona zapravo pre suuuuper...i naravno svima ostalima koji su došli na rođendan i još bolje ga razveselili....
E da još ne zaboravim napisati ; zapravo je Marini danas rođendan (no onda ga je slavila) i mojoj sekici Ivani, devetnaesti pa im želim sretan rođendan i sve naj naj bolje pusa wave
btw ; evo nekih slikica

Image Hosted by ImageShack.us

...piće hahaha

Image Hosted by ImageShack.us

...papica...hihihi

Image Hosted by ImageShack.us

...Marina i Tajana

Image Hosted by ImageShack.us

...tu je Tomi našao Ivoninu bebu i malo si je podudao

Image Hosted by ImageShack.us

...i za kraj, Ivan Dalija i ja..nekak mi se čini kao da smo malo pospani...hahaha

pozzzZzzz

- 20:40 - Komentari (28) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.