design: Jinxie™
pictures: NFC.com
font: DaFont.com






  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

tiha , glasna i ; rijeka od pepela !!

Funerella.com - Creepy pictures, gothic death, dark layouts

Funerella.com - Creepy pictures, gothic death, dark layouts



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



Funerella.com - Creepy pictures, gothic death, dark layouts

Funerella.com - Creepy pictures, gothic death, dark layouts

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 25.07.2008.

jućer mi je bilo teško .
a sta ja znam ipak , ma svejedno mi je !
mislim da mogu ili sam sigurna ?!..
sve je tesko a mozda mi on i pomogne !!
znam da ima jedan nacin kako mi pomoc ,
ali to moze samo on !!!!
da se to ne prica bio bi sto posto .
ali to nije istina to je LAŽ !
do te veceri moram uspjet . to je
preko sutra !
vito pomozi mi MOLIM TE !!!!
znam da mozes ti jedini .
i znam da zelis ! zelim tebe , njega , i njega , injega .
ali opet nirvana !!!!
ako ga sretnem ! probat cu sama !!!!
ali sigurna sam da cu uspiet !!!!
ON nemoze nema vremena ,
a mozda i nirvana ne mooze !!!!
uhh crna kosa ko ugljen , plave oci velike ,
mogu se kladit da je riba u horoskopu ,
crveena uusta , visina , metal , rock ,
NIRVANA !!!!
ako uspijem TEBE mislim da ce mi biti teže !
ali ugodnije !!!!! uvijek razmisljam , ali neznam kako !
neznamo se , zaobilazimo se !
a mozda je i tako bolje NEZNAM !!!!
razmisljam mislim o tebi O TEBI o tebi i o tebi !!!***

prostor !*
myspace graphics

myspace graphics

- 13:30 - K (5) ~ P ~ ~ Y/N

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.