< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (5)
Srpanj 2007 (21)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

SADRŽAJ
Službeno internet glasilo planetarno popularnog stripa "Tibor, sharpovac dobra srca™". Uživajte u dogodovštinama vrlog sharpovca Tibora, borca protiv rasizma i rasne diskriminacije. Konzumacija se ne preporuča rasistima, skinjarama vulgaris, cajkašima i ostaloj stoci. Ostalima zahvaljujem ako će uzeti vremena da pročitaju ovaj strip. Komentari, kritike, pohvale, pokude, pitanja i prijedlozi uvijek dobrodošli.

POZNATI O TIBORU:
"...jedan posve zanimljivo smišljen iako nestrpljivo i površno nacrtan strip. ...Vrijedi pogledati."
Darko Macan, 19.06.2007.
"Super je Tibor!"
Goran Sudžuka, 12.7.2007
"...vrlo mi se sviđaju skinjare."
Tihomir Ticulin, 28.11.2007.

Linkovi
(čitaj: besplatni stripi!)
Irregular Webcomic!
Poliklinika Friščić
Butternutsquash
Chainmail Bikini
Darths & Droids
DM of the Rings
8-bit Theater
Overkloking
White Ninja
Glasbergen
Dr. McNinja
Wildcat
Dilbert
Hogar
Q strip
Mejo strip

Da, možete mi biti prijatelji!
Pričajte ljudima o ovom stripu!

Image Hosted by ImageShack.us

Napomene:
->Tibor će u pravilu izlaziti svaka dva dana ako mi se Windowsi ne sruše to popodne
->Tibor je moje autorsko djelo i najstrože je zabranjeno njegovo korištenje u bilo kakve komercijalne svrhe. U slučaju nepoštivanja zakona i nemogućnosti istog PREBIT ĆEMO VAS!!!
->uvrede, provokacije, rasistički komentari i slični izljevi autorovog uvjerenja da je pametan i dovitljiv će biti brisani bez milosti i kajanja
->komentari, kritike, pohvale, pokude i prijedlozi uvijek dobrodošli
->poznam jednog sharpovca, dva rasista, nijednog skinjaru vulgaris i nula ljudi s bojom kože drukčijom od moje, tako da stavove iznesene u ovom stripu nemojte uzimati kao ničije službene, pa ni moje
->ovo je moj prvi strip
->nadam se ne i zadnji

TIBOR - sharpovac dobra srca
13.11.2007., utorak
Hanibal ante porcos!

Iliti, Hanibal pred krmcima.
Što će reći, vrijeme je promjena. Dvije posebno: od idućeg puta kreće novi miniserijal, te počinjem rad na potpuno novom stripu. Polako, svaki dan ili dva novu stranicu. Ako Bog da u sječnju će Lunatiq s mojim stripom biti u tisku i nadam se da će se svidjeti ljudima. Ako im se svidi, kad novi strip bude gotov (ako zaključim da je dobar) ću ga probat objavit na papiru. Nije problem, već smo prijatelj i ja objavili njegovu knjigu ilustriranu od mene (jest da je naklada bila 15 komada ali Bože moj (Dida, tebi je ovo po svoj prilici poznato zubo)). U slučaju da nije dobar, dobit ćete ovdje besplatan strip za daunloud! (jest loš, ali što sad?)
Novi nastavak, nadam se da vam se čekanje isplatilo:
Image Hosted by ImageShack.us

Moram reć da mi se sviđa kako sam ga nacrtao.
Posvećen Wolfgangu Amadeusu, Mozartu. I Mikeu Tysonu, također.
Te tri bitne stvari:
-ne bih baš ovo nazvao umjetnošću ali je u svakom slučaju korisna vještina.
-ovo je jako zanimljivo. Pojednostavljeno, probali su nacrtati kako izgledaju vanzemljanske životinje uzimajući u obzir što više naučnoznanstvenih činjenica.
-što gospodin Macan misli o mom stripu za natječaj. Sviđa mu se! Great success!!!
I još jedna, još bitnija:
-pozdrav novim čitateljima, želim vam ugodno čitanje!

U vidu saznanja da je Zlibor popularniji od Tibora™, došlo je do promjene plana. Ako Tibor umre, strip preimenujemo u Zlibor™. Kad smo već kod ankete, bi li se (ako nije problem) javili cijenjeni čitatelji koji su glasali za Svebora i Dalaj Lamu? Meni bi najviše Svebor nedostajao (jedan od glasova za njega je moj), njega je najzabavnije crtat, no mislio sam da sam jedini. Kad, vidi vraga, falit će-- ups! Ovaj, FALIO BI i još nekome! I Dalaj Lama isto! Mislio sam da se on nije nikome svidio! Drago mi je da su vam svi likovi iz stripa dragi, i htio bih zahvaliti onima koji nisu glasali za komercijalu sretan
Pozdrav od cijelog tima koji stoji iza "Tibora, sharpovca dobra srca"™: Tibor, Svebor, Zlibor, Dalaj Lama i Mejo.
Whoeeeheeej!

P.S. Šokantan novi dokaz!!!
P.P.S. Evo ga, po prvi put na internetu, cijeli tekst Konanove špice na hrvatskom:
Konan, taj pustolov
Ratnik što strah ne poznaje
On je srca hrabra
On oružjem vlada
Konan!

Konan, hrabar i snažan ratnik
Lijepa Jasmin i mladi feniks u uzbudljivoj potrazi za ljekom
Protiv užasne čarolije koju je zli čarobnjak Vret-Amon
Bacio na Konanovu obitelj pretvorivši je u kamene kipove!

Konan, taj pustolov
Ratnik što strah ne poznaje
On je srca hrabra
On oružjem vlada
Konan!

KONAN!


I zadnje dvije stvari, dodane netom prije objave. Macan na svom blogu već 25 nastavaka objavljuje autobiografski strip Qreten pa iako mi se čini da ovdje nema puno onih koji crtaju stripove, i da oni vrlo vjerojatno svi i inače čitaju Qretena, predlažem da pogledaju najnovijeg. Samo da nas podsjeti da k'o ne radi, zaostaje!
Druga, bio sam večeras sa kolegom sa slikarstva na Kordejevom predavanju o stripu u KICu. Idući put više o tome.
Pozdrav!

P.P.P.S. Izvinite što kasnim, biše kolokviji... no

- 23:36 - KNJIGA ŽALBE (9) - U tisak! - ?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.